بانکبانک و بیمه

خرید آرد از کارخانه‌ها تنها با سامانه بانک سپه امکان‌پذیر است

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته، از شهریورماه امسال خرید آرد توسط نانوایان از کارخانه‌ها به‌ واسطه سامانه‌های بانک سپه امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران گفت: با توجه به توافقات صورت گرفته از شهریورماه امسال خرید آرد توسط نانوایان از کارخانه‌ها به‌واسطه سامانه‌های بانک سپه امکان‌پذیر خواهد بود.

یزدان سیف در مراسم امضای تفاهم نامه با بانک سپه با اشاره به همکاری و تعامل رو به گسترش شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با بانک سپه طی سال‌های اخیر تصریح کرد: امضای این تفاهم‌نامه در ادامه روند روبه رشد همکاری‌های دوجانبه بوده و قرار است طبق توافقات صورت گرفته بانک سپه ماهانه به ۲ هزار نفر از نانوایان تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی پرداخت کند.

وی ضمن تاکید بر تعامل مطلوب بین شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه به‌منظور تأمین منابع مالی بخش کشاورزی تعامل بسیار مناسبی در حوزه گندم، آرد و نان با این شرکت داشته و در سنوات گذشته خدمات خوب و قابل‌توجهی ارائه کرده است.

* بخشی از پول گندم کاران از محل منابع بانک سپه پرداخت‌شده است 

وی با تشکر از مسئولین بانک سپه به دلیل عمل به تعهدات خود در حوزه مسئولیت اجتماعی افزود: بانک سپه بخشی از منابع موردنیاز برای خرید گندم در سال جاری برای کمک به برنامه‌های دولت را تقبل کرده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران با اشاره به تعاملات ارزی این شرکت برای تأمین کالای اساسی با بانک سپه اظهار داشت: در حوزه مبادلات ارزی و فاینانس توافقات خوبی با بانک سپه برای تامین زنجیره کالاهای اساسی انجام‌شده است.

سیف بابیان اینکه از شهریورماه سال جاری خرید آرد از طریق سامانه بانک سپه فراهم خواهد شد گفت: همه صنوفی که از کارخانه‌ها آرد خریداری می‌کنند حتماً باید با مراجعه به بانک سپه نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه بانک اقدام کنند. وی در پایان اظهار داشت: از شهریورماه امسال شاهد خرید و فروش آرد در سامانه بانک برای مصارف صنف و صنعت و آزاد پز خواهیم بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا