صنعتصنعت، معدن، تجارت

سازمان مدیریت صنعتی دوره مدیریت اجرایی MBA با گرایش مسئولیت اجتماعی سازمانی (CSR) برگزار می‌کند

برای نخستین بار در کشور

سازمان مدیریت صنعتی برای نخستین بار در کشور، برگزاری دوره مدیریت اجرایی ((MBA با گرایش مسئولیت اجتماعی سازمانی (CSR): Corporate Social Responsibility” را اعلام نمود که از مهرماه نسبت به پذیرش دانشجو در این رشته، اقدام خواهد نمود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، این دوره با حضور نمایندگان دستگاههای اجرایی کشور از جمله وزارت نفت، وزارت صنعت، معدن و تجارت، سازمان توسعه و گسترش و نوسازی صنایع ایران(ایدرو)، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، بانک کشاورزی، سازمان ملی استاندارد و… رونمایی شد.
در این جلسه طاهری، مشاور مدیر عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) ضمن اشاره به اقداماتی که در زمینه مسئولیت اجتماعی سازمانی انجام شده است بر لزوم گسترش مفاهیم پایه و بنیادین مسئولیت اجتماعی سازمانی تاکید کرد.
در ادامه، ابوالفضل کیانی بختیاری مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، به معرفی دوره مدیریت اجرایی با گرایش مسئولیت اجتماعی سازمانی پرداخت، و گفت شورای راهبری مدیریت اجرایی (CSR) تعیین شده و مقرر گردیده کمیته علمی از میان صاحب نظران شرکت کننده در این جلسه و همچنین اساتید مجرب سایر مراکز علمی و پژوهشی انتخاب شود.
وی خاطر نشان کرد: سازمان مدیریت صنعتی دارای سبد محصولات و خدمات گسترده و متنوعی می باشد. از جمله در حوزه آموزش با دانشگاه های معتبر فرانسوی، آلمانی و کانادایی دوره های مشترک برگزار می نماید. در این حوزه نیز با رایزنی های انجام شده، به زودی دوره مذکور با همکاری سازمانهای معتبر بین المللی به منظور استفاده از تجارب و دانش آنها، تقویت خواهد شد.
نمایندگان دستگاههای اجرایی نیز با تاکید بر این که هدف در این دوره ها، ارایه مدرک نیست و تمرکز بر آشنایی دانشجویان با تمامی ابعاد بین المللی و چارچوب های مسئولیت اجتماعی سازمانی و توسعه پایدار می باشد، اجرای این دوره را گامی موثر در گسترش فرهنگ مسئولیت اجتماعی سازمانی در کشور دانستند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا