بانکبانک و بیمه

خروج یک مدیر بانکی از کشور تکذیب شد


شایعاتی مبنی بر خروج علی اصغر سفری، مدیر عامل اسبق بانک اقتصاد نوین در رسانه ها منتشر شده بود که این موضوع تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، شایعاتی در چند روز اخیر مبنی بر خروج علی‌اصغر سفری، مدیرعامل اسبق بانک اقتصاد نوین از کشور در فضای مجازی منتشر شده در صورتی‌ که وی در ماه‌های ابتدایی سال ۹۶ از سمت مدیرعاملی بانک اقتصاد نوین کناره‌گیری کرده و مدیریت عاملی بانک گردشگری را بر عهده گرفته بود و در حال حاضر نیز چند ماهی است از این سمت هم کناره‌گیری کرده است.

علی‌اصغر سفری با رد شایعه خروج از کشور به ایبِنا گفت: اینجانب در تاریخ ۳ آبان ماه سال ۹۵ به سمت مدیریت عاملی بانک اقتصاد نوین انتخاب‌ شده و تنها چند ماه در این سمت قرار داشتم و بعد از این دوره نیز در اواخر سال ۹۵ به سمت مدیریت عاملی بانک گردشگری انتخاب شدم.
وی افزود: در حال حاضر، من هیچ سمتی در بانک اقتصاد نوین ندارم و همچنین دو الی سه ماه است که از مدیریت عاملی بانک گردشگری نیز کناره‌گیری کرده و در حال کار بر روی طرح‌های تحقیقاتی خود در تهران هستم.
بر اساس این گزارش، علیرضا بلگوری در ۲۷ آذرماه سال ۹۶ سکان هدایت بانک اقتصاد نوین را در دست گرفته و هم‌ اکنون نیز در این سمت مشغول به فعالیت است. علیرضا سفری از مدیران با سابقه شبکه بانکی است که در کارنامه کاری خود، عضویت در هیات‌ مدیره بانک تجارت، معاون مدیرعامل بانک کارآفرین، مدیر امور اعتباری بانک تجارتی ایران و هلند، مدیر عاملی بانک اقتصاد نوین و گردشگری و همچنین عضویت در هیات‌ مدیره چند شرکت اقتصادی و صنعتی کشور را دارد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا