بانکبانک و بیمه

توقف نماد بانک قوامین از ۱۴ ماه گذشت!


توقف نماد بانک قوامین در بورس اوراق بهادار از ۱۴ ماه نیز گذشت!

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، توقف نمادهای بانک ها و موسسات اعتباری در بارار سرمایه ایران کم و بیش همچنان ادامه دارد.

همچنین صحبتهایی درباره ادغام حداقل ۶ بانک و موسسه اعتباری نیز باعث شده نگرانی های سهامداران بیش از پیش افزایش پیدا کند.
هم اکنون نماد بانک قوانین از خرداد ماه سال گذشته بسته شده و با وجود گذشت ۱۴ ماه از توقف خرید و فروش سهام، خبری از باز شدن نماد این بانک نیست.
سرمایه گذاران و سهامداران بانک قوامین همواره در یک سال گذشته پیگیر باز شدن قفل سرمایه خویش نزد سهام این بانک هستند اما انتظار و پیگیری آنها بی فایده بوده است.
حال با توجه به در پیش بودن پروسه ادغام این بانک بزرگ خصوصی به نظر می رسد سهامداران این مجموعه نباید به این زودی ها منتظر باز شدن نماد این بانک در بورس باشند.
قیمت سهام این بانک قبل از بسته شدن حدود ۶۴ تومان بوده است و احتمالا با بازشدن نماد آن و تجربه باز شدن نمادهای بانکی پس از مدت زمان طولانی شاهد افت قیمت بیشتری نیز خواهیم بود.
جالب تر اینکه هیچ اظهار نظر و اطلاعیه ای نیز از سوی مسیولین بانک قوامین نه در سامانه کدال و نه در رسانه ها درباره سرنوشت میلیاردها تومان سرمایه قفل شده سهامداران ذکر نشده است.
تنها مدیرعامل این بانک در چند نوبت توپ را در زمین بانک مرکزی انداخته و آنها را مسیول بسته بودن نماد می داند.
به نوشته اخبار بانک، تجربه نشان داده روابط عمومی و امور سهام این بانک تمایل چندانی به پاسخگویی و بیان علت این توقف طولانی ندارند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا