بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

آغاز اولین کمپین تبلیغات محیطی پلتفرم بانکداری باز فینوتک در کشور

کمپین تبلیغات محیطی فینوتک شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، به‌ عنوان اولین کمپین تبلیغات محیطی پلتفرم API های بانکداری باز در کشور، آغاز شد. هدف از راه‌اندازی این کمپین تبلیغاتی، معرفی قابلیت‌ها و سرویس‌های ارائه‌شده این پلتفرم به سرویس‌دهندگان و مدیران ارشد کسب‌وکارها است تا جرقه‌ای برای توسعه و گسترش استفاده از بانکداری باز در کشور باشد.

پلتفرم فینوتک، پروژه‌ شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا است که حدود دو سال از زمان راه‌اندازی آن می‌گذرد. از فینوتک برای اولین‌بار در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت سال ۱۳۹۵ با ۱۳ سرویس رونمایی شد، اما با توسعه و گسترش پیوسته این پلتفرم، در حوزه سرویس‌های تسهیل‌گر عملیاتی، سرویس‌های بانکی و سرویس‌های بازار سرمایه، فینوتک اکنون یک بستر بالغ و پیشرفته برای نوآوری باز است.

فینوتک اولین و تنها پلتفرم نوآوری باز در ایران محسوب می‌شود. بخشی از مخاطبان آن مدیران ارشد کسب‌وکارها هستند تا با استفاده از این پلتفرم روندهای مالی‌شان را با سرعت و سهولت بیشتری در فضایی امن بهبود دهند و بخشی دیگر سرویس­‌دهندگان هستند تا با ارائه سرویس­‌های خود در قالب API سهم بازار خود را توسعه دهند.

به این ترتیب فینوتک به حلقه واسطی میان بانک‌ها، بیمه‌ها، بورس و دیگر ارائه‌دهندگان سرویس و کسب‌وکارها تبدیل شده است. در حال حاضر تعداد سرویس‌های پلتفرم فینوتک به ۶۵ رسیده است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا