صنعتصنعت، معدن، تجارت

جزییات واگذاری ۱۰۰ درصدی سهام دو شرکت دولتی

عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی جزییات واگذاری ۱۰۰ درصد سهام شرکت‌های مجتمع صنعتی اسفراین و لوله گستر اسفراین را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایلنا؛ زهره عالی پور با اشاره به واگذاری ۱۰۰ درصد سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین در روز دوم مردادماه امسال گفت: در این واگذاری قرار است یک میلیارد و ۳۵۸ میلیون سهم این شرکت به ارزش پایه هر سهم ۴۵۰۴ ریال و ارزش کل پایه ۶ هزار و ۱۱۶ میلیارد و ۴۳۲ میلیون ریال، به صورت ۱۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۸ ساله واگذار شود.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی افزود: همچنین قرار است در این روز ۱۰۰ درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین شامل یک میلیارد و ۸۰۸ میلیون و ۵۹۲ هزار سهم توسط سازمان خصوصی سازی واگذار می‌شود.

وی اضافه کرد: برای این واگذاری نیز سهام شرکت لوله گستر اسفراین به ارزش پایه هر سهم ۹۰۱ ریال و ارزش کل پایه یک هزار و ۶۲۹ میلیارد و ۵۴۱ میلیون و ۳۹۲ هزار ریال، به صورت ۱۰ درصد نقد و بقیه اقساط ۸ ساله آگهی شده است.

معاون واگذاری سهام و بنگاه های سازمان خصوصی سازی ادامه داد: این در حالی است که متقاضیان برای شرکت در این مزایده باید ۱۸۳ میلیارد و ۴۹۲ میلیون و ۹۶۰ هزار ریال را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ۱۰۰ درصد سهام شرکت مجتمع صنعتی اسفراین و نیز ۴۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون و ۲۴۱ هزار و ۷۶۰ ریال را به عنوان سپرده شرکت در مزایده ۱۰۰ درصد سهام شرکت لوله گستر اسفراین به حساب دولت واریز کنند.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا