بانکبانک و بیمه

برگزاری جلسه هم اندیشی با روسای شعب و دوایر ستادی استان لرستان

جلسه هم اندیشی با روسای شعب و دوایر ستادی استان لرستان با حضور پدرام رئیس هیأت مدیره، امامی عضو هیأت مدیره و نجدی مدیر امور استان های بانک قرض الحسنه مهر ایران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، رئیس و عضو هیأت مدیره به همراه مدیر امور استان ها، به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد شعب لرستان به این استان سفر کردند و با برگزاری جلسه هم اندیشی، از نزدیک با نکته نظرات همکاران آشنا شدند.

در این جلسه پدرام، رئیس هیئت مدیره، ضمن اشاره به برگزاری مجمع عمومی سالیانه گفت: تراز سالیانه بانک، از هر حیث بلامشکل بوده و عملکرد خوب شعب استانها و همه کارکنان بانک در سال ۹۶،  برگ زرینی را نزد صاحبان سهام ایجاد می کند.

وی افزود: وصول مطالبات و شاخص کفایت سرمایه در بانک قرض الحسنه مهر ایران، از نقاط قوت بانک بوده و در شبکه بانکی بی نظیر است.

رئیس هیأت مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران همچنین به لزوم ارتقا سطح ارائه خدمات به مشتریان و استفاده روز افزون از خدمات نوین بانکی و بانکداری الکترونیک اشاره کرد و  تلاش حداکثری کارکنان به منظور موفقیت بیشتر را خواستار شد.

در ادامه جلسه امامی، عضو هیئت مدیره ناظر بر استان، با اشاره به عملکرد مناسب مدیریت شعب لرستان در سال ۹۶ و رشد ۹۴ درصدی منابع آن اعلام داشت: مدیریت شعب و کارکنان استان لرستان پتانسیل و توانایی افزایش منابع را دارند و این مهم با برنامه ریزی دقیق میسر خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد بانک در استان لرستان بیان داشت: مدیران ارشد بانک به کارکنان خدمت می کنند و در نتیجه انتظار می رود کارکنان نیر به نحو احسن به مشتریان خدمت رسانی نمایند و در این میان باید سعی شود خدمات به صورت نوین به مردم ارائه شود.

در ادامه نجدی، مدیر امور استان ها به هزینه های صورت گرفته در زمینه ایجاد بستر ارائه خدمات بانکداری الکترونیک اشاره کرد و تلاش برای ارتقاء این بستر را حائز اهمیت دانست.

وی همچنین با اشاره به اینکه جذب منابع، شاهراه ادامه حیات و مسبب امکان ارائه خدمت به مشتریان است گفت: باید تمامی کارکنان و شعب بانک سعی در جذب منابع روزافزون داشته باشند تا بتوانیم با مهربانی، به کلیه آحاد جامعه خدمات بانکی و قرض الحسنه ارائه کنیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا