بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

آدرس کامل شرکت‌های بانکی و پرداخت، استارت‌آپ‌های فین‌تک و شتابدهنده‌ها در الکامپ ۹۷

بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک ششم الی نهم مردادماه، از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شبکه راه پرداخت در این نمایشگاه در غرفه ۲۹۴S در سالن ۸ و ۹ حضور دارد. برای سهولت در بازدید از نمایشگاه، جداول زیر را که حاوی شماره سالن و کد غرفه شرکت‌های بانکی و پرداخت، استارت‌آپ‌های فین‌تک و شتابدهنده‌ها هستند، ذخیره کنید.

 

شرکت‌های بانکی و پرداخت

شرکت‌های بانکی و پرداخت در الکامپ ۹۷ در غرفه‌های ۷ و ۳۸ و ۴۰ و ۴۴ و فضای باز نمایشگاه الکامپ ۹۷ مستقر هستند و جدول زیر کد غرفه و شماره سالن این شرکت‌ها مشخص است.

 

استارت‌آپ‌های فین‌تک

استارت‌آپ‌های فین‌تک در قسمت الکام استارز و در سالن‌های۸ و ۹ و۱۰ و ۱۱ حضور دارند. همچنین بعضی از این استارت‌آپ‌ها در سالن ۲۷ مستقر می‌شوند.

 

 

شتابدهنده‌ها

در بیست‌وچهارمین الکامپ شتاب‌دهنده‌ها حضور دارند و در سالن‌های ۸ و ۹ و ۱۰ و ۱۱ و ۲۷ و ۳۱ می‌توانید طبق جدول زیر آنها را پیدا کنید.

۴۰۰ گروه در بخش الکام استارز، الکام ترندز و الکام گیم حضور دارند. ۸ هزار متر از مساحت این نمایشگاه در اختیار این گروه‌ها قرار گرفته است. همچنین ۲۵ هزار متر مربع از محیط نمایشگاه به شرکت‌های داخلی و خارجی تعلق پیدا کرده است.

منبع

راه پرداخت

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا