بانکبانک و بیمه

اهتمام به ترویج قرض الحسنه، فقر جامعه را ریشه کن می کند

مدیرشعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان اصفهان با آیت الله حسین مظاهری، مرجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کرد.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آیت الله حسین مظاهری در گفتگو با اسفندیاری مدیر شعب این بانک در استان اصفهان اظهار داشت: یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی، گسترش فرهنگ قرض الحسنه است و امیدوارم روزی برسد که تمام بانک‌ها در ایران قرض الحسنه باشند و بتوانند در بهبود و کمک به نیازمندان کشور نقش به سزائی ایفا کنند.

وی با اشاره به مزین نمودن سال ۱۳۹۷ به نام «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بیان کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران بستر مناسبی برای استفاده تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی است.

حضرت آیت الله مظاهری با ذکر آیه قرض الحسنه، بانک قرض الحسنه مهر ایران را بانک اسلامی خواند و فعالیت در زمینه قرض الحسنه را موجب گسترش و ترویج این سنت الهی دانست. رئیس حوزه علمیه اصفهان افزود: معوقات بسیار کم بانک قرض الحسنه مهر ایران نشان دهنده برکات خداوندی در نتیجه کمک به اقشار ضعیف جامعه است.

در ادامه، اسفندیاری مدیرشعب استان اصفهان نیز با اشاره به برخی از خدمات و تسهیلات پرداخت شده به نیازمندان، اظهار کرد: بانک قرض الحسنه مهر ایران، اولین بانک تخصصی قرض الحسنه در کشور است که با همکاری ۱۰ بانک بزرگ کشور و با هدف توسعه سنت نیکوی قرض الحسنه تأسیس شده است.

وی افزود: این بانک از ابتدای تأسیس تاکنون در راستای عمل به مسئولیت خود که همان گسترش قرض الحسنه است گام برداشته و توانسته رضایتمندی مردم را نیز بدست آورد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا