بانکبانک و بیمه

بازدید مدیرعامل موسسه ملل از گرگان


مدیرعامل موسسه اعتباری ملل و هیئت همراه از شعب، کارخانه صنایع تبدیلی و فرصتهای سرمایه گذاری شهر گرگان و برگزاری جلسه همه اندیشی با روسا و کارکنان شعب استانهای مازندران و گلستان بازدیدکردند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، سید امین جوادی به همراه معاونت امور شعب، معاونت اداری و منابع انسانی، معاونت املاک و ساختمان و همچنین برخی از مدیران محترم عامل شرکتهای تابع آقای دکتر خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل و مدیرعامل گروه شهرسازی و معماری و مدیرعامل هتل های لوتوس از فرصت های سرمایه گذاری گرگان بازدید کردند.

این سفر یک روزه در دو بخش برنامه ریزی شده بود.
بخش اول با بازدید از کارخانه صنایع تبدیلی گلستان (شهره) آغاز شد و در ادامه ایشان به اتفاق هیات همراه بازدیدی از شعب گرگان داشتند و سپس به منظور بررسی فرصتهای سرمایه گذاری این شهر جلسه ای با فرماندار و شهردار گرگان برگزار و تفاهم نامه ای فی مابین، جهت مطالعه و بررسی نحوه سرمایه گذاری در شهر گرگان امضا و تبادل نمودند.
در بخش دوم این سفر یک روزه مدیرعامل و هیئت همراه در یک دیدار صمیمانه که از پیش به میزبانی دو حوزه مازندران و گلستان برنامه ریزی شده بود در شهر ساری با روسا و کارکنان شعب و حوزههای این دو استان به گفتگو نشستند.
این نشست ابتدا با خیرمقدم و ارایه گزارش روسای دو حوزه مازندران و گلستان آقایان قربانی و مرتضائی آغاز و در ادامه نیز جناب آقای مهندس طحان معاونت امور شعب از همکاران درخواست نمودند، با افکار جدید و با همکاری یکدیگر در جهت ارتقای موسسه گام بردارند. ایشان در رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه ها، تاکید به حفظ حرمت مشتریان مطالبی را ارایه نمودند و در پایان نیز ضمن تشکر از حمایتها و توصیه های مدیرعامل محترم، گزارشی از وضعیت دو حوزه مذکور ارایه داشتند.
دکتر سید امین جوادی در جمع بندی این نشست صمیمانه ضمن عرض خداقوت به یکایک همکاران ارجمند، نکات ذیل را یادآور شدند؛
صرفه جویی و پرهیز از اسراف
بهره مندی از دانش یکدیگر
گسترش و تقویت افکار مثبت در بین یکدیگر
دوری از حسادت
ارج نهادن و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان 
ایشان در پایان ایجاد درآمد ثابت و اخذ کارمزد بانکی را راهکاری مناسب برای شبکه بانکی و موسسه اعتباری ملل دانستند و توجه همکاران را به این مهم جلب نمودند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا