امور زیربناییتعاون و اشتغال

سوء استفاده دشمنان از مسائل اجتماعی

شیراز – وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دشمنان مسائل اجتماعی کشور را هدف قرار داده اند که این مهم در فضاسازی آنها در مورد خواسته برحق کامیونداران، به راحتی دیده شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، علی ربیعی ظهر شنبه در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان تامین اجتماعی شیراز تاکید کرد: اولویت ما بردن درمان به سمت مناطق محروم است که برای رسیدن به این مهم طی ۵ سال در برخی مناطق به اندازه ۵۰ سال کار کردیم.

وی افزود: ساخت این بیمارستان کاملا مجهز را با پیش بینی اعتباری حدود ۵۴۴ میلیارد تومان آغاز کردیم که به طور حتم می تواند در بخش درمان و گردشگری شیراز و جنوب کشور تاثیرگذار باشد.

همچنین بخوانید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه ریزی برای افزایش تاب آوری اجتماعی در کشور یادآور شد: امروز دشمنان و به خصوص منافقین مباحث اجتماعی کشور را هدف گرفته اند که این موضوع در بحث کامیونداران کاملا مشخص بود.

ربیعی تاکید کرد: خواسته کامیونداران برحق بود اما در کمترین زمان ممکن شبکه های مختلفی توسط منافقین در جهت جلوه دادن این خواسته به اعتراض راه اندازی شد.

وی یادآور شد: برنامه های مختلفی را در بحث مستمری بگیران و افراد تحت پوشش تامین اجتماعی مدنظر قرار داده ایم که در بحث ۵ دهک بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص آخرین نرخ بیکاری کشور نیز گفت: فعلا حضور ذهن ندارم.

به گزارش آرمان اقتصادی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پس از پایان مراسم سخنرانی به بررسی نقشه های ساخت بیمارستان پرداخت و سپس بدون انجام کلنگ زنی محل را ترک کرد که البته مراسم کلنگ زنی این بیمارستان چند سال پیش هم انجام شده بود.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا