خودروصنعت، معدن، تجارت

رهام محصول جدید سایپا رونمایی شد

در نمايشگاه خودروي شيراز؛

با حضور استاندار فارس , نمایندگان مجلس شورای اسلامی , مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مدیران ارشد گروه “رهام” خودرو جدید گروه سایپا که نخستین محصول از سری SP100 به شمار می‌رود در شیراز معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به گزارش سایپانیوز , همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در استان فارس خودرو “رهام” که محصول جدید گروه خودروسازی سایپا است و پس از سرمایه‌گذاری این گروه در زمینه طراحی و ساخت پلت‌فرم، به عنوان اولین محصول این پلت‌فرم به شمار می‌رود، معرفی شد.

“رهام” یک خودروی سدان در کلاس C است که پیشتر تست‌های ایمنی سه ستاره انکپ(NCAP) را با موفقیت پشت سر گذاشته و با برخورداری از امکاناتی مانند فرمان برقی، گیربکس اتوماتیک، کروز کنترل، شش کیسه ایمنی هوا، سانروف برقی، سیستم ترمز پیشرفته، سیستم‌ هشداردهنده عابر پیاده، مانیتور نمایش اطلاعات خودرو، مالتی مدیا و سیستم سنسور و دوربین دنده عقب و پارک خودرو، تهویه هوای اتوماتیک و بسیاری سیستم‌های دیگر، می‌تواند به‌عنوان رقیب خودروهای پیشرفته موجود در بازار شناخته شود.

حجم موتور این خودرو ۱۶۵۰ سی‌سی با توان تولید ۱۱۵ اسب بخار قدرت است و قرار است در سه مدل سواری، کراس‌اوور و هاچ‌بک تولید و به بازار عرضه شود.

منبع
سایپانیوز

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا