بانک و بیمهطلا و ارز

سکه پیش‌فروشی به بازار نیامد

رییس کمیسیون طلا و جواهر گفت: هر چند با تحویل سکه های پیش فروش در روز جاری پیش بینی می شد این سکه ها وارد بازار شود و حباب کاهش یابد اما در عمل این اتفاق نیفتاد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از ایبنا، محمد کشتیآرای با تاکید بر اینکه بازار سکه امروز با شوک همراه بود، تصریح کرد: با وجودی که در ابتدای امروز شاهد کاهش قیمت سکه در بازار بودیم اما رصد بازار نشان می دهد که دو عامل باعث رشد مجدد قیمت ها شده است.
وی، افزایش قیمت ارز و عدم ورود سکه های پیش فروشی به بازار را از دلایل رشد مجدد قیمت ها در بازار امروز دانست  و خاطر نشان کرد: با وجودی که تقاضای خرید سکه در بازار وجود دارد اما از آنجا که بر خلاف انتظار سکه های پیش فروشی وارد بازار نشد قیمت ها دوباره به سمت بالا سوق یافت.
رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر با تاکید بر اینکه ، بازار سکه و طلا سردرگم و گیج است، اظهارداشت: با وجودی که انتظار می رفت حباب سکه امروز بترکد اما به دلیل عرضه  نشدن سکه در بازار، حباب کاهش نیافت.
به گفته کشتی آرای، حباب هر قطعه سکه بهارآزادی  هم اکنون در بازار ۴۸۰ هزار تومان است.
در حالی که نرخ هر قطعه سکه تمام در ابتدای معاملات امروز در بازار دو میلیون و ۷۲۲ هزار تومان بود اما هم اکنون سکه در بازار دو میلیون و ۸۷۶ هزار تومان  معامله می شود.

همچنین بخوانید
منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا