بانکبانک و بیمه

مجموعه بازرسی حامی شعب برای پیشبرد اهداف بانک است

رئیس بازرسی پست بانک گفت: مجموعه بازرسی همیار و حامی شعب برای پیشبرد اهداف بانک است

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی پست بانک ایران، عباس پیرائی رئیس اداره کل بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگوئی به شکایات پست بانک ایران در جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان آذربایجان‌غربی که در راستای رسیدگی‌های اخیر و با محوریت بازرسی و حسابرسی برگزارشد، ضمن ارائه رهنمودهای لازم به رؤسای شعب و کارشناسان مرتبط گفت: مجموعه بازرسی و حسابرسی بانک حسب وظایف ذاتی خود، عملکرد شعب را مورد ارزیابی قرارداده و درصدد رفع نواقص، بی‌ترتیبی‌ها و پیشگیری از بروز مشکلات هستند.

پیرائی با تجلیل از تلاش‌ها و زحمات صورت گرفته تصریح کرد: هدف از اینگونه اقدامات، ارتقاء توانائی‌هائی کارکنان به ویژه حوزه‌های اجرا و شعب بوده که به صورت دوره‌ای درحال برگزاری است.

همچنین در این جلسه عباس آبنوس مدیرشعب پست بانک استان ضمن ارائه گزارش عملکرد از اقدامات پیشگیرانه مجموعه‌های نظارتی بانک از جمله امور بازرسی و حراست بانک تقدیر کرد.

علیرضا پورحسین رئیس اداره کل امور شعب و مناطق آزاد نیز در این جلسه بر ضرورت شفاف‌سازی صورت های مالی، مدیریت صحیح نیروهای انسانی و تلاش مضاعف شعب بر جذب مشتری وفادار تأکید کرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا