بورسفرابورس

هر سهم زقیام ۲۳۶۹ ریال قیمت خورد

بازه قیمتی تعیین شده برای هر سهم این شرکت که در گروه زراعت و خدمات وابسته قرار دارد نیز از ۲۳۰۰ ‏تا ۲۳۶۹ ریال تعیین شد که در نهایت هر سهم این شرکت در سقف این دامنه قیمت خورد.‏

سومین عرضه فرابورس ایران در سال ۹۷ با عرضه ۳۵ میلیون سهم شرکت کشت و دام قیام اصفهان معادل ۱۰ درصد از کل سهام این شرکت در نماد «زقیام» رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، امروز دوشنبه ۲۵ تیرماه شاهد عرضه اولیه بخشی از سهام شرکت کشت و دام قیام اصفهان که دارای ۳۵۰ میلیون سهم به ارزش اسمی هر سهم یک هزار ریال است، بودیم که در جریان این عرضه به روش ثبت سفارش هر سهم «زقیام» در بازار دوم فرابورس ۲۳۶۹ قیمت خورد.

طی این عرضه هر شخص حقیقی و حقوقی امکان خرید ۷۰۰ سهم زقیام را داشتند که به دلیل استقبال خریداران، به هر کد معاملاتی حدود ۳۰۰ سهم تعلق گرفت.

بازه قیمتی تعیین شده برای هر سهم این شرکت که در گروه زراعت و خدمات وابسته قرار دارد نیز از ۲۳۰۰ تا ۲۳۶۹ ریال تعیین شد که در نهایت هر سهم این شرکت در سقف این دامنه قیمت خورد.

از دیگر اطلاعات مربوط به سومین عرضه اولیه فرابورس در سال جاری می‌توان به کارگزاری بورس بهگزین به عنوان مدیر عرضه و متعهد خرید اشاره کرد که خرید حداکثر ۵۰ درصد از سهام قابل عرضه در روز عرضه اولیه را متعهد شد.

گفتنی است که موضوع فعالیت شرکت کشت و دام قیام اصفهان که در اواخر آبا‌ن‌ماه سال ۹۶ در فهرست نرخ‌های فرابورس ایران درج شد، طبق اساسنامه این شرکت انجام تمامی امور مربوط به کشاورزی و دامداری اعم از تولید کلزا، گندم و ذرت، تولید شیر، انواع محصولات دامی، گوساله نر، مواد تلیسه و گوشت و مواردی از این دست است.

همچنین در نشست خبری روز بیست‌وسوم تیرماه که به مناسبت تشریح ظرفیت‌های این شرکت در فرابورس برگزار شد مدیرعامل زقیام میزان سرمایه‌گذاری در این مجموعه را حدود یک‌هزار و ۳۶۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت که مبلغ ۹۸۱ میلیارد آن در دارایی جاری طبقه‌بندی شده است.

محسن مرتهب شرکت کشت و دام قیام اصفهان را بر اساس رکورد تولید، جمعیت گله، برنامه‌های توسعه‌ای آینده و … جزو ۳ شرکت برتر کشور در زمینه کشت و دام و همچنین بزرگ‌ترین مجموعه تولیدی بنیاد مستضعفان اعلام کرد.

  

منبع
روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا