اقتصاد کلان

ثبت چند هزار کد ملی سهامداران متوفی در یک هفته/ ۴۰۰ هزار نفر تا پایان تیر ماه سود دریافت می‌کنند

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از مشمولان دریافت سود سهام عدالت باقی مانده‌اند که این افراد نیز تا پایان تیرماه سود سهام عدالت را دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، در خصوص تعداد شماره ملی متوفیان ثبت شده در دفاتر پیشخوان بیان کرد: هنوز رقم دقیق شماره ملی ثبت شده در دفاتر پیشخوان مشخص نیست و روز گذشته جهت بررسی سازکار تعیین شده برای پرداخت سود به متوفیان و بررسی شماره شبا‌ها مراجعه وراث به دفاتر متوقف شد و زمان بعدی مراجعه در اطلاعیه‌های بعدی مشخص خواهد شد.

وی با اشاره به تاکنون به بیش از ۳۹ میلیون نفر کل سود دریافتی سهام عدالت دریافت کرده اند، تصریح کرد: نزدیک به ۴۰۰ هزار نفر از مشمولان دریافت سود سهام عدالت باقی مانده‌اند که این افراد نیز تا پایان تیرماه سود سهام عدالت را دریافت خواهند کرد.

همچنین بخوانید

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی در خصوص سود عملکرد سال ۹۶، توضیح داد: برای تعیین تکلیف سود عملکرد سال ۹۶، منتظر برگزاری مجامع تمامی شرکت‌های سرمایه‌پذیر هستیم.

سبحانی در انتها خاطر نشان کرد: مجامع شرکت‌ها معمولا آخر تیرماه برگزار می‌شود. اما از سویی دیگر سال مالی تعدادی از شرکت‌ها پایان مهر ماه است از این رو برای تعیین سود عملکرد باید منتظر برگزاری مجامع این شرکت‌ها نیز بمانیم.

منبع
میزان

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا