ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

۱۰ شهر برتر برای راه‌اندازی کسب و کار دیجیتالی در آمریکا

تا پایان سال ۲۰۲۰ حدود ۴۳ درصد کارکنان آمریکایی درگیر مشاغل اقتصاد دیجیتالی خواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از تک ریپابلیک، در سال‌های اخیر کسب و کارهای اینترنتی گسترش چشمگیری داشته‌اند و در حال حاضر ۵۷ میلیون آمریکایی در این کسب‌وکارها شاغلند و ثروتی معادل ۱.۴ تریلیون دلار به اقتصاد آمریکا می‌افزایند.

در یک رده‌بندی، معیارهایی مختلفی نظیر سهم اقتصاد دیجیتالی از کل تولیدات ناخالص داخلی، میزان نرخ رشد اقتصاد دیجیتالی و سهم آن‌ها از اشتغال‌زایی در شهرهای مختلف آمریکا مورد بررسی قرار گرفته است. بر این اساس ۱۰ شهر برتر آمریکا برای کسب و کار دیجیتالی عبارت‌اند از:

همچنین بخوانید

۱-سان فرانسیسکو: با وجود هزینه‌های بالای زندگی، میزان درآمد در این شهر بالاست و سرانه کارکنان بخش اقتصاد دیجیتالی این شهر ۹۲۷۲ دلار است.

۲-آتلانتا: در سال ۲۰۱۷ اقتصاد دیجیتالی در این شهر ۴.۷ میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی افزود.

۳- لس آنجلس: بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، کسب و کارهای دیجتالی در این شهر ۷۹ درصد رشد داشته‌اند و این بخش پس از حمل و نقل، بیشترین رشد را تجربه کرده است.

۴-بوستون:  متوسط درآمد سرانه کارکنان بخش اقتصاد دیجیتالی در این شهر ۷۸۸۲ دلار است و نرخ رشد اقتصاد دیجیتالی در سال ۲۰۱۷ در این شهر ۵۹ درصد بوده است.

۵-واشنگتن: این شهر دومین درآمد بالا را در بین شهرهای مختلف آمریکا برای شاغلان این بخش فراهم می‌کند، با این حال به دلیل هزینه زندگی بالا، پنجمین شهر مناسب فهرست است.

۶- دالاس: دومین هزینه‌های پایین زندگی را در بین شهرهای موجود در این فهرست دارد و سرانه درآمدی آن ۴۶۹۸ دلار است.

۷- سن خوزه:  یکی از بالاترین نرخ‌های رشد اقتصاد دیجیتالی در آمریکا متعلق به این شهر است. تنها در سال گذشته نرخ رشد اقتصاد دیجیتالی این شهر به ۹۱ درصد رسید.

۸- سن دیگو: این شهر یکی از پایین‌ترین سرانه‌های درآمدی اشتغال دیجیتالی در این فهرست را دارد اما به لطف هزینه‌های پایین زندگی توانسته است در بین ۱۰ شهر برتر جای گیرد.

۹- میامی: بیشترین سرانه درآمدی اقتصاد دیجیتالی با ۱۶۴۰۲ دلار متعلق به این شهر است.

۱۰- فونیکس: این شهر مناسب‌ترین قیمت مسکن و هزینه زندگی را در بین شهرهای فهرست دارد و اقتصاد دیجیتالی در سال گذشته در این شهر ۴۶ درصد رشد داشته است.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا