صنعت، معدن، تجارتمعدن

اینوماین بستر تجاری سازی ایده های ارزش آفرین را فراهم می کند

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: جشنواره اینوماین می تواند بستری مناسب برای تجاری سازی ایده های ارزش آفرین را فراهم کند.

” form=”content_form” onfocus=”try{keydownForm(document.getElementById(‘content_form’));}catch(ex){}” >

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از سازمان توسعه ونوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، غلامرضا ملاطاهری مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو و دبیر نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی در مراسم اختتامیه این جشنواره که در ایمیدرو برگزار شد، اعلام کرد: جشنواره اینوماین می تواند بستری مناسب برای خلق ایده و تبدیل آن به فناوری، تجاری سازی و ورود به فضای کسب و کار را فراهم کند.

وی خاطرافزود: تعداد ایده های ارسالی به جشنواره ۱۱۴ ایده بود که بخش معدن و صنایع معدنی با ۵۱ ایده بیشترین میزان ایده های ارسالی را به خود اختصاص داد و پس آز آن به ترتیب اشخاص حقیقی ۳۳ ایده، شرکت های دانش بنیان ۱۹ ایده و دانشگاه ها ۱۱ ایده به جشنواره ارسال کردند.

ملاطاهری خاطر نشان کرد: این جشنواره در ۶ محور برگزار شد و ۷۰ایده شامل ۱۵ ایده در محور فناوری های نوین اکتشاف، استخراج، نوآوری معدن و صنایع معدنی با تاکید بر فاوا، نانو و بایو، ۱۱ ایده در محور مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، ۱۰ایده در محور ایمنی، بهداشت و محیط زیست در معدن و صنایع معدنی، ۱۲ ایده در محور محصولات نوین و کاربردهای جدید مواد معدنی، ۱۰ ایده در محور مدیریت پسماند و باطله معدن و صنایع معدنی و ۱۲ ایده در محور خدمات پشتیبان زنجیره معدن و صنایع معدنی به مرحله داوری جشنواره راه پیدا کردند.

مدیر آموزش، پژوهش و فناوری ایمیدرو گفت: از بین ایده های راه یافته به جشنواره ۱۰ ایده برگزیده شده است که امیدواریم با معرفی این ایده ها به صندوق جسور بتوانیم بستر مناسب برای رشد، توسعه و اعتلای فناوری فراهم کنیم.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا