بانکبانک و بیمه

قدردانی وزارت تعاون از بانک رفاه


دفتر مدیریت عملکرد وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی از عملکرد مطلوب مدیریت امور نظارت و اداره بازرسی بانک رفاه کارگران به ویژه در زمینه پاسخگویی به مشتریان قدردانی کرد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.ir)، رضا شریعت مشاور وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه ای به دکتر سهمانی مدیر عامل این بانک اظهار داشت: دفاتر مدیریت عملکرد و حوزه بازرسی در همه دستگاه ها، براساس وظایف قانونی محوله از جایگاه ویژه و نقش حساسی برخوردار است. شناسایی مشکلات موجود در سازمان و موارد مهمی از جمله رسیدگی به شکایات شهروندان تنها نمونه هایی از وظایف حساس این حوزه است.

در این نامه با اشاره به اقدامات موثر مدیریت امور نظارت و اداره بازرسی بانک از قبیل پاسخگویی مطلوب به جامعه هدف و کاهش شکایات مراجعه کنندگان، تصریح شده که این حوزه همکاری و تعامل مطلوبی نیز با دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه داشته است.
همچنین در گزارش دفتر مدیریت عملکرد وزارتخانه به دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بانک رفاه به عنوان یکی از دستگاه های تابعه ای که در سال ۹۶ دارای عملکرد مطلوب بوده، نام برده شده است.
گفتنی است سامانه رسیدگی به شکایات بانک رفاه کارگران اولین سامانه جامع در این ارتباط در بین بانک های کشور است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا