ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

شرمزاحم‌های تلفنی را با گوگل فون کم کنید

گوگل اپلیکیشن گوگل فون را به‌روزرسانی کرد تا تماس‌های مزاحم کاربران را آزرده خاطر نکند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت phonearena، گزارش‌های بسیاری از سوی کاربران اپلیکیشن کاربردی گوگل فون  (Google Phone) در فضای مجازی منتشر شده بود که همگی از دریافت تماس و پیامک‌های مزاحمی که وقت و بی‌وقت خاطر آن‌ها را آزرده می‌کرد و برای کار و فعالیت‌های روزمره‌شان مزاحمت ایجاد می‌کرد، گله و شکایت داشتند.

حالا به نظر می‌رسد که گوگل تصمیم گرفته است با به‌روزرسانی و آپدیت این اپلیکیشن، قابلیت جدیدی را به آن بیفزاید تا بدین وسیله کاربران دیگر شاهد تماس‌های اشتباهی و مزاحم نباشند.

همچنین بخوانید

این قابلیت در اپلیکیشن گوگل فون به صورت یک آی دی کالر ( شناسایی گیرنده تماس) برروی صفحه نمایش گوشی کاربران ظاهر و نمایان می‌شود که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی تمامی تماس‌های مشکوک و ناشناس که از طریق ربات، پیغام‌گیر خودکار، هکرها و مجرمان سایبری را شناسایی کرده و کاربران را از مزاحمت‌های تلفنی و آسیب رسیدن به اطلاعات و حریم شخصی آن‌ها مصون نگه می دارد.  

تمامی تماس‌هایی که بدین صورت بعنوان تماس‌های مشکوک و مزاحم شناسایی شوند، به صورت کاملا خودکار به ویس میل (voicemail) شما رفته و سپس در آنجا متوجه خواهید شد که چه تماس‌هایی از سوی افراد ناشناس و غریبه داشته‌اید.

کاربران اپلیکیشن گوگل فون به منظور فعال‌سازی این قابلیت جدید باید به تنظیمات برنامه مراجعه کرده و سپس به قسمت آی دی کالر (Caller ID) و Spam رفته و برروی گزینه Filter spam calls کلیک کنید. طبیعتا شما می‌توانید این قابلیت را هر زمان که خواستید، دوباره غیرفعال کنید.

انتهای یپام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا