بین الملل

اس‌اندپی۵۰۰ به بالاترین سطح ۵ ماهه خود رسید

در پایان معاملات جمعه، بازارهای وال‌استریت اندکی رشد کردند و اس‌اندپی۵۰۰ در بالاترین سطح ۵ ماهه خود بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از رویترز، در پایان معاملات جمعه، بازارهای وال‌استریت اندکی رشد کردند و اس‌اندپی۵۰۰ در بالاترین سطح ۵ ماهه خود بسته شد.

در این معاملات پس از این که انتشار داده‌های عملکرد ربع دوم ۳ بانک بزرگ آمریکا، نتایجی مأیوس‌کننده را به نمایش گذاشت، رشد بخش‌ صنعتی و دیگر بخش‌ها توانست افت بخش مالی را جبران کند.

همچنین بخوانید

سهام شرکت‌های بوئینگ، کاترپیلار و تری‌ام، در غیاب هرگونه خبر مهم تگاری، رشد کردند و شاخص صنعتی اس‌اندپی ۰.۶ درصد بالا رفت.

سرمایه‌گذاران پیش از اعلام گزارشات مربوط به نتایج عملکرد شرکت‌ها در ربع دوم سال، خوش‌بین هستند، هر چند گزارشات ۳ بانک بزرگ آمریکا که در روز جمعه اعلام شدند نتوانستند توجه تاجران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنند.

سهام سیتی‌گروپ، پس از این‌ که درآمد این بانک به حد انتظار نرسید، ۲.۲ درصد سقوط کرد که این بیشترین ضرر در بخش مالی بود. سهام ولزفارگو پس از این‌که سود این بانک بیش از حد انتظار افت کرد، ۱.۲ درصد سقوط کرد.

سهام جی‌پی‌مورگان چیس، علی‌رغم این‌که درآمد این شرکت به میزان تخمین زده‌ شده خود رسید، ۰.۵ درصد افت کرد. بخش مالی اس‌اندپی در کل ۰.۵ درصد افت کرد.

شاخص نوسان بورس سیبوئه به پایین‌ترین سطح خود از ۱۵ جون تا کنون رسید.

میانگین صنعتی داوجونز، ۹۴.۵۲ واحد یا ۰.۳۸ درصد رشد کرد و به ۲۵۰۱۹.۴۱ واحد رسید.

اس‌اندپی۵۰۰ توانست ۳.۹۲ واحد یا ۰.۱۱ درصد بالاتر و در ۲۸۰۱.۳۱ واحد بسته شود.

کامپوزیت نزدک ۲.۰۶ واحد یا ۰.۰۳ درصد بالا رفت و در ۷۸۲۵.۹۸ واحد به کار خود پایان داد.

این بالاترین سطح بسته شدن اس‌اندپی ۵۰۰ از اول فوریه تا کنون بود. حالا این شاخص ۲.۵ درصد با بالاترین سطح تارخ خود که در ۲۶ فوریه ثبت کرده بود، فاصله دارد و امسال ۴.۸ درصد رشد کرده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا