بانکبانک و بیمه

پیام بانک رفاه برای هفته تامین اجتماعی


مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، متن پیام دکتر محمد علی سهمانی به شرح زیر است:

                                                      بسمه تعالی
فرا رسیدن هفته تامین اجتماعی مصادف با ١٩ تا ٢۵ تیرماه را خدمت بیمه‌شدگان، بازنشستگان و مستمری بگیران محترم تحت پوشش سازمان تأمین‌اجتماعی، جامعه شریف کارآفرینان و کارفرمایان کشور و مدیران و کارکنان خدوم سازمان تامین اجتماعی صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
تأکید دین مبین اسلام به عنوان منادی عدالت اجتماعی و قانون اساسی جمهوری‌ اسلامی ایران بر گسترش حمایت‌های اجتماعی و کاهش فقر با گسترش فرصت‌های شغلی و توانمندسازی منابع انسانی به منظور افزایش سطح رفاه شهروندان نشاندهنده این مهم است که تأمین‌اجتماعی با قدمتی فراوان در کشور ما از منظر اقتصادی و اجتماعی از اهمیتی روزافزون برخوردار بوده و به رکن اساسی اقتصاد و اجتماع تبدیل شده است.
سازمان تأمین‌اجتماعی در کشور، به عنوان یکی از مهم ترین متولیان پیاده سازی نظام کلان رفاه و تامین اجتماعی بخش بزرگی از مولد‌ترین و زحمتکش‌‌ترین اقشار جامعه به ‌ویژه کارگران و مستمری‌بگیران را تحت پوشش داشته و منشاء اثرات، خدمات و برکات فراوانی است. اقدامات ارزشمند مدیران و کارکنان سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای جلب اعتماد و رضایتمندی ذی نفعان و خدمت‌رسانی به مردم در زمینه حمایت‌های اجتماعی، جلوه‌ای زیبا از مهرورزی و خدمت به بندگان خداست.
موجب افتخار و مایه خرسندی است که بانک رفاه کارگران با تلاشی بسیار در تحقق طرح های توسعه ای و ارتقای کیفیت و کمیت خدمات، دوشادوش سازمان تامین اجتماعی همواره نقش آفرین بوده و در جهت تأمین رفاه و آسایش بازنشستگان، مستمری بگیران و بیمه شدگان ارجمند و خانواده های محترم آنان طرح های مختلفی را به اجرا در آورده است.
یک بار دیگر ضمن تبریک این ایام به همه مسئولان، کارگزاران و فعالان حوزه های بیمه‌ای و درمان، سعادت و سربلندی همگان را از درگاه باری تعالی مسئلت دارم .
محمد علی سهمانی

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا