صنعت، معدن، تجارتمعدن

برنامه زمان بندی نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی اعلام شد

برنامه زمان بندی نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین معدن و صنایع معدنی که در روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه سال جاری برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)، نخستین جشنواره ایده های ارزش آفرین بخش معدن و صنایع معدنی در روزهای ۲۳ و ۲۴ تیرماه سال جاری در ۶ محور برگزار خواهد شد. سخنرانان روز نخست این جشنواره امیر خرمی شاد، معاون برنامه ریزی و توانمندسازی ایمیدرو، عباس زارعی هنزکی، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و شمس وهابی، مدیرتوسعه یونیدرو هستند.همچنین پنل های داوری ایده ها در این روز برگزار خواهد شد.

محل برگزاری روز نخست جشنواره در موسسه یونیدرو واقع در پردیس دانشکده های فنی دانشگاه تهران، دانشکده مهندسی متالورژی و مواد است و روز دوم جشنواره نیز در ایمیدرو برگزار می شود.

در روز دوم؛ مهدی کرباسیان رییس هیات عامل ایمیدرو، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، محمود نیلی احمد آبادی رییس دانشگاه تهران و غلامرضا ملاطاهری دبیر جشنواره سنخرانی خواهند کرد و پس از آن از ایده های برتر جشنواره تقدیر خواهد شد.

دبیرخانه جشنواره از دریافت ۷۰ ایده تا تاریخ ۱۲ تیرماه خبر داد در حالی که آخرین مهلت دریافت ایده ها ۱۸ تیرماه ۹۷ مقرر شده بود. فعالان بخش معدن و صنایع معدنی ۳۰ایده، شرکت های دانش بنیان و سایر شرکت ها ۲۰ ایده، دانشگاه ها ۹ ایده و اشخاص حقیقی ۱۳ ایده را در ۶ محور ارسال کرده اند.

شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی ایده ‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور، توسعه فضای تعامل، همفکری و خلاقیت از اهداف برگزاری این جشنواره هستند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا