بانکبانک و بیمه

هشدار: اطلاعات حساب بانکی خود را به دیگران ندهید


مدیر بازرسی و تطبیق بانک سامان به شهروندان توصیه کرد درصورت درخواست افراد ناشناس مبنی‌بر استفاده از سپرده یا کارت بانکی‌شان، اکیدا از همکاری با این افراد پرهیز کنند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، سیامک شهباززاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: مطابق با ماده ۲ قانون مبارزه با پولشویی و ماده ۱۱ آیین‌نامه اجرایی مبارزه با پولشویی، در صورتی که شهروندان اطلاعات حساب بانکی خود را در ازای دریافت وجه یا رایگان به منظور استفاده نامشخص، در اختیار اشخاص دیگر قرار دهند و اقدامات مجرمانه و غیرقانونی روی آن صورت پذیرد، شریک جرم شناخته می‌شوند.

شهباززاده تصریح کرد: درصورت مراجعه افراد غریبه و دادن وعده پرداخت پول در ازاء استفاده از سپرده یا کارت بانکی، هرگز با آنها همکاری نکنند و اطلاعات بانکی خود را به‌صورت حضوری، تلفنی، ایمیلی، پیامکی و شیوه‌های مشابه در اختیار این اشخاص قرار ندهند.
وی خاطرنشان کرد: بانک سامان به هیچ عنوان از مشتریان تقاضای رمز حساب آنها را نمی‌کند و در صورت برنده شدن مشتریان در قرعه‌کشی، وجه آن مستقیم به حسابشان واریز می‌شود. بنابراین در صورت تماس به نام بانک سامان از هرگونه همکاری خودداری کنند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا