بانکبانک و بیمه

بانک کشاورزی حامی"پلاستیک‌نه،زندگی‌آری"


بر اساس آمارهای جهانی ، درهر شبانه روز حدود پنج میلیون تن زباله در جهان تولید می شود که ۲۸ درصد آن پلاستیکی است. همین آمارها حاکی از آن است که ایران نیز جزو کشورهایی است که بیشترین مصرف مواد پلاستیکی در دنیا را دارد.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، بانک کشاورزی بر اساس رسالت و مسئولیت خود در برابر جامعه و محیط زیست ، پرچمدار حرکت«پلاستیک نه،زندگی آری» شده و در نخستین گام از این حرکت بزرگ برای مبارزه با آلودگی پلاستیکی، اقدام به تهیه و توزیع کیسه های پارچه ای کرده است وقرار است در مراحل بعدی، این کمپین را به شکلی وسیع تر و با حضور کلیه اقشار جامعه اجرا کند.

به مناسبت روز جهانی بدون کیسه های پلاستیکی، با هدف اجرای بخشی از مسئولیت های اجتماعی بانک کشاورزی همچنین اصلاح الگوی مصرف، صبح روز چهارشنبه  20 تیر ماه، کیسه های پارچه ای بین کارکنان ادارات مرکزی این بانک توزیع شد.
بر اساس این گزارش ، توسعه پایدار  یکی از اهداف بلند مدت بانک کشاورزی در حوزه مسئولیت اجتماعی است و انجام اقدامات حمایتی و مشارکتی در حوزه حفاظت از محیط زیست، توسعه اقتصاد پایدار و فعالیت های اثرگذار اجتماعی در دستور کار این بانک قرار دارد.
شایان ذکر است ۲۱تیر ماه روز جهانی بدون کیسه های پلاستیکی نامگذاری شده است و تغییر الگوی مصرف می تواند اثرات قابل توجهی بر میزان مصرف پلاستیک درکشور داشته باشد.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا