بانکبانک و بیمه

بانک آینده؛در اجرای طرح رونق تولید اول شد


بانک آینده موفق به کسب رتبه نخست بانک‌های خصوصی، در اجرای طرح رونق تولید کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)، بر اساس ارزیابی و گزارش منتشر شده از سوی وزارت کشور؛ از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه سال ۱۳۹۷، بانک آینده، در بین بانک‌های خصوصی، از نظر مبلغ و تعداد تسهیلات پرداختی، رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

بانک آینده، در راستای اولویت‌های تعیین‌ شده مبنی بر حمایت از بخش‌های واقعی اقتصاد، افزایش تولید داخلی و توجه به مقوله اشتغال؛ برنامه‌های هدف‌مندی در جهت تأمین نیازهای مالی واحدهای تولیدی، به‌ویژه واحدهای کوچک و متوسط (SME) را در دستور کار خود، قرار داده است.
بر همین اساس، این بانک در ارتباط با تأمین منابع مالی و پاسخ‌گویی به نیاز فعالان اقتصادی، تاکنون، توانسته است؛ علاوه بر تعامل پویا با وزارت صنعت، معدن و تجارت، در این عرصه، خود نیز رأساً و با بازاریابی مستقیم، مشتریان واجد شرایط را شناسایی و پاسخ‌گوی بخشی از نیازهای آنها باشد.
بر همین اساس، دستآورد حاصل از این رویکرد در بازه زمانی پیش‌گفته، تصویب پرداخت تعداد ۲۱۸ تسهیلات پرداختی به مبلغ ۸,۴۶۰ (هشت هزار و چهارصد و شصت) میلیارد ریال بوده که از طرف بانک آینده، به بنگاه‌های خرد و متوسط مورد هدف، پرداخت شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا