ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

بهترین راهکار برای مبارزه با بیکاری ناشی از فناوری

کارآفرین فعال در آمریکا هشدار داده که تکنولوژی در سال‌های پیش رو میلیون‌ها شغل را خواهد بلعید و درصورت عدم مدیریت این تحول عظیم، جامعه بشری مخصوصا ایالات متحده با بحران بیکاری غیرقابل تصوری مواجه خواهد شد.

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از سایکولوژی تودی، اندرو یانگ ۴۳ ساله که با ایده‌های ناب و جذاب در آمریکا کاملا شناخته شده، با تاسیس شرکت غیردولتی VFA به دنبال جذب ایده‌های نو برای بهبود اوضاع کسب و کار در ایالات متحده است.

از نظر کارشناسان با توجه به موفقیت‌های این کارآفرین جوان و ایده‌های ناب او در کنترل فردای آمریکا، از سوی دموکرات‌ها به عنوان کاندیدای زودهنگام معرفی شده است تا به نوعی یک چالش جدید برای ترامپ محسوب شود.

همچنین بخوانید

اندرو یانگ نه تنها منتقد جدی روحیه و رفتار ترامپ در جایگاه ریاست جمهوری است، بلکه منتقد لیبل‌هایی همچون محافظه کار و لیبرال نیز هست و معتقد است که به جای تقسیم‌بندی‌های جاه‌طلبانه بهتر است به فکر اقتصاد فردای کشور در مواجه با ظهور تکنولوژی باشیم. به گفته یانگ، بیش از نیمی از مردم آمریکا از وضعیت اقتصادی خود و قرار گرفتن در دوران تغییر ابعاد اقتصادی جهان با ورود پدیده اتوماسیون ناراضی هستند.

پدیده‌هایی همچون اتوماسیون، هوش مصنوعی و سایر دستاوردهای تکنولوژی در واقع به عنوان فرزندان علم نوین شناخته می‌شوند که با پیشرفت هر شاخه از آن‌ها نیاز به حضور فیزیکی انسان در محل کار با چالش اساسی رو به‌رو می‌شود.

مهمترین برنامه در دستور کار اندرو یانگ، برابری در کار و اقتصاد است. درواقع او به دنبال ارائه راهکارهای جدید برای سرکوب یا کاهش عوارض شدید نفوذ تکنولوژی در زندگی بشر است.

کمپین اندرو یانگ، با شعار « اول انسان» راه‌اندازی شده است. وی معتقد است که ارزش انسان‌ها قابل مقایسه با پول نیست و همه باید برای مبارزه با فقر و بیکاری در آمریکا تلاش کنند.

مهمترین برنامه اولین نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ ایالات متحده، توجه جدی به برنامه حداقل درآمد ماهانه پایدار یا UBI است که طبق آن هر شهروند آمریکایی باید حداقل در ماه هزار دلار درآمد کسب کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا