بورسفرابورس

۲ عرضه بلوکی تا پایان تیرماه روی میز فروش می‌رود

‏ نوزدهم تیرماه در بازار پایه فرابورس ایران نزدیک به ۶.۳۲ درصد از سهام غیر مدیریتی شرکت پتروشیمی ‏داراب در نماد «داراب۴» با قیمت پایه هر سهم ۱۱۲۴ ریال عرضه می‌شود.‏ همچنین شرکت خدمات مدیریت صباتامین به وکالت از شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین در نظر ‏دارد ۹۹.۹۹ درصد از سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر را به طور یکجا و به صورت نقد یا نقد و ‏اقساط از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس به فروش برساند.‏

فرابورس ایران در روزهای ۱۹و ۲۷ تیرماه میزبان عرضه بلوکی سهام دو شرکت‌ پتروشیمی داراب و کشاورزی و دامپروری ملارد شیر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، شرکت کارگزاری امین سهم در نظر دارد تعداد ۲۱۵ میلیون و ۶۷۸ هزار و ۸۱۰ سهم شرکت پتروشیمی داراب را که متعلق به بانک صادرات ایران است به طور یکجا و به صورت نقد از طریق عرضه در بازار «پایه ب» بر اساس مقررات بازار سوم فرابورس ایران به فروش برساند.

بدین ترتیب نوزدهم تیرماه در بازار پایه فرابورس ایران نزدیک به ۶.۳۲ درصد از سهام غیر مدیریتی شرکت پتروشیمی داراب در نماد «داراب۴» با قیمت پایه هر سهم ۱۱۲۴ ریال عرضه می‌شود.

همچنین شرکت خدمات مدیریت صباتامین به وکالت از شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین در نظر دارد ۹۹.۹۹ درصد از سهام شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر را به طور یکجا و به صورت نقد یا نقد و اقساط از طریق عرضه در بازار سوم فرابورس به فروش برساند.

قیمت پایه هر سهم شرکت کشاورزی و دامپروری ملارد شیر ۲۹۷۴ ریال در نظر گرفته شده است و بدین ترتیب ۲۹۹ میلیون و ۹۹۸ هزار سهم این شرکت که موضوع فعالیت آن کشاورزی و دامپروری، صنایع غذایی، ایجاد صنایع جنبی به منظور تهیه، تولید و توزیع و فروش محصولات کشاورزی عنوان شده است، اواخر تیرماه عرضه می‌شود.

بر این اساس چهارشنبه ۲۷ تیرماه بازار سوم فرابورس میزبان عرضه این بلوک است که از سوی شرکت کارگزاری صباتامین به عنوان کارگزار عرضه‌کننده روی میز فروش می‌رود.

گفتنی است که سهامدار عمده شرکت کشاورزی و دامپروی ملارد شیر که آخرین سرمایه آن ۳۰۰ میلیارد ریال است، شرکت سرمایه‌گذاری صنایع عمومی تامین با دارا بودن ۲۹۹ میلیون و ۹۹۸ هزار سهم این شرکت است و شرکت‌های کشت و دامداری فکا و کشت و دام گلدشت نمونه اصفهان هر کدام دارنده ۱۰۰۰ سهم شرکت کشاورزی و دامپروی ملارد شیر هستند.

 

 

 

منبع

روابط.عمومی فرابورس ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا