بانکبانک و بیمه

معرفی هفت تیم نوپا در دوره شتابدهی


به همت شتاب‌دهنده نوین‌تک؛ هفت تیم نوپا در پایان دوره شتابدهی، کسب و کار خود را به سرمایه‌گذاران کردند.

به‌گزارش آرمان اقتصادی (armaneghtesadi.com)،به همت شتاب‌دهنده نوین‌تک و به منظور ایجاد فرصت‌های توسعه کسب و کارهای نوپا، تیم‌های حاضر در چرخه اول شتاب‌دهنده نوین‌تک برای جذب سرمایه،در مقابل سرمایه‌گذاران به ارائه کسب و کار خود پرداختند.

در این مراسم که با حضور بنیانگذار، رئیس هیات مدیره، مدیرعامل و معاونین این بانک و رییس و اعضای هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پرداخت نوین آرین برگزار شد؛ هفت تیم استارتاپی که از سال پیش در شتاب‌دهنده نوین‌تک مستقر و به فعالیت پرداخته‌اند به سرمایه گذاران معرفی شدند.
کریم خمسه رئیس هیات مدیره شرکت پرداخت نوین آرین در این مراسم گفت: ایده راه‌اندازی نوین‌تک به عنوان شتاب‌دهنده با هدف ایجاد فرصت برای تکمیل ایده‌های نو و خلاقانه شکل گرفت. وی فضای استارت‌آپی کشور را پر هیاهو و هیجانی توصیف کرد و گفت: در این فضا اخبار زیادی در خصوص اقدامات صورت گرفته به گوش می رسد ولی طرح‌هایی که به مرحله اجرا رسیده بسیار محدود و انگشت شمارند.
وی افزود: در شتاب‌دهنده نوین‌تک تلاش شده است که اهداف و برنامه‌ها به دور از هیجان‌های حاکم بر این زیست بوم تدوین شده و کاملا به واقعیت نزدیک باشد. 
محمدرضا قبادی مدیرعامل شتاب‌دهنده نوین‌تک نیز در مراسم ارائه استارت‌آپ‌های چرخه اول به سرمایه‌گذاران گفت: در ابتدای امر، نوین تک بیش از هزار ایده و تیم را مورد ارزیابی قرار داد که بعد از چند مرحله بررسی، هفت تیم به شتاب‌دهنده راه یافته و امروز با عبور از چالش‌های متعدد به مرحله ارائه به سرمایه‌گذاران رسیده‌اند.
قبادی افزود: توجه به ایده‌های نو، فرصت مناسبی برای توسعه کسب و کارهای خلاقانه در کشور است که خوشبختانه امروز این فرصت به خوبی برای صاحبان ایده‌ها فراهم شده تا بتوانند در ارتباط مستقیم نسبت به جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران اقدام کنند.
در ادامه این مراسم تیم‌های «بدوپت» در خصوص محصولات و خدمات حیوانات خانگی، "لاک پُست" در خصوص هوشمند سازی خدمات پستی و لجستیکی، "نِکسیت" در خصوص طراحی و ساخت گجت های هوشمند خانگی، با هدف توسعه و ارایه پلتفرم اینترنت اشیاء، «هشتگ بیمه» در خصوص آگاهی، شفافیت و انعطلاف پذیری در خرید بیمه، استودیوی بازی‌سازی "فِلَپ" با ساخت بازی‌های ساده و چالشی، از جمله بازی "چی میشد"بر روی پلتفرم موبایل، "آناکوانت" در خصوص مشاور سرمایه گذاری بر اساس الگوریتم معاملاتی و در نهایت تیم «یومی خانه» در خصوص نمایش آنلاین طراحی دکوراسیون و محصولات مرتبط به آن به معرفی کسب و کار خود به سرمایه‌گذاران پرداختند.
پس از پایان مراسم فرصتی فراهم شد که صاحبان ایده‌ها به گفت‌وگوی مستقیم با سرمایه‌گذاران و نیز مدیران ارشد بانک اقتصادنوین بپردازند و از نزدیک جزییات و مشخصه‌های کسب و کار خود را مطرح نمایند.
شتاب‌دهنده نوین‌تک از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت پرداخت نوین آرین از گروه اقتصادنوین است که به توسعه استارت‌آپ‌ها در چهار حوزه تجارت‌الکترونیک، تکنولوژی‌‍‌های مالی، اینترنت اشیاء و بازی‌سازی می‌پردازد. نوین‌تک با در اختیار قراردادن فضای کار اشتراکی، سرمایه اولیه به میزان سیصد میلیون ریال، شبکه‌ای از مشاوران کسب‌ و کار، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران و با برگزاری کارگاه‌ها و رویدادهای آموزشی در حوزه کارآفرینی، از تیم‌های نوپا تا رسیدن به مرحله جذب سرمایه و ورود به بازار حمایت می‌کند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا