بانکبانک و بیمه

پهلوان کارت کوثر رونمایی شد

در طرح کوثر کارت هواداری هدف گذاری ارتقاء نشاط اجتماعی است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر، همزمان با آئین گرامیداشت روز ملی فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای، با حضور دکتر عبدالحمید احمدی معاون ورزش همگانی و فرهنگی وزارت ورزش و جوانان، مجتبی جوهری رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای، حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر،  مسئولان و پیشکسوتان این رشته از پهلوان کارت کوثر رونمایی شد.

مجتبی جوهری در این مراسم ورزش پهلوانی و زورخانه ای را یکی از منحصر به فرد ترین ورزش ها در دنیا دانست که به نام ایران ثبت جهانی شده است. جوهری اظهار داشت: ثبت هفته پهلوانی در تقویم رسمی کشور فرصت مناسبی است تا در این ایام برنامه های ویژه ای در راستای ترویج و رشد و ارتقای این فرهنگ برگزار گردد.

وی افزود: به دنبال آن هستیم ورزش زورخانه ای را در رده پایه ترویج داده و نوجوانان را با فرهنگ پهلوانی و زورخانه ای آشنا کنیم. در همین راستا برنامه چهار ساله ای تدوین شده است که رونمایی از پهلوان کارت کوثر نیز در جهت تحقق این برنامه می باشد.

معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه اعتباری کوثر با بیان اینکه ایجاد نشاط اجتماعی و اقتصادی می تواند مزایای متعددی را برای جامعه ورزشی کشور در بر داشته باشد، گفت: طرح کوثر کارت هواداری حمایت از ورزش حرفه ای را مورد توجه قرار داده است.

وی ورزش پهلوانی و زورخانه ای را ورزش ملی و مذهبی ایرانیان دانست که با روح مردم و جوانان جامعه اسلامی عجین شده و علاقه مندان بی شماری در کشور دارد.

کرمی با اشاره به مزایای طرح هواداری اظهار داشت: در طرح کوثر کارت هواداری هدف گذاری ارتقاء نشاط اجتماعی است. وی افزود: هدف کوثر کارت هواداری پیروز شدن است، که سه برنده آن در طرح پهلوان کارت به ترتیب فدراسیون، کوثر به عنوان حامی و پشتیبانی کننده و پهلوانان و هواداران هستند. این طرح به نحوی برنامه ریزی شده است که هر سه جریان از این برنامه به صورت مناسب منتفع شوند.

خاطر نشان می سازد در پایان این مراسم از طرح پهلوان کارت کوثر و تمبر یادبود پهلوان شهید ابراهیم هادی رونمایی و از حسین کرمی معاون اعتبارات و بازاریابی موسسه به نمایندگی از موسسه اعتباری کوثر در راستای حمایت از ورزش پهلوانی تجلیل به عمل آمد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا