خودروصنعت، معدن، تجارتعکس

نمایش نسل جدید کراون تویوتا +تصاویر

 

کراون به شکل چشم‌گیری از اسلافش (مدل ۲۰۱۲) بزرگتر بوده و با افزایش فاصله بین محوری فضای پای گسترده‌تری را برای سرنشینان ردیف عقب فراهم می‌آورد.

 

این سدان جدید بر پایه و ساختار TNGA بزرگتر و پیشرفته‌تر از قبل است و قابلیت‌هایی بیشتری برای رقابت با لوکس‌های رولزرویس و بنتلی دارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، پس از آنکه ژاپنی‌ها در روزهای گذشته یکی از گل‌های سرسبد خود یا همان  “سنتری” را در فرمتی جدید به جهان عرضه کردند، تویوتا فعالیت خود را بیشتر کرده تا یکی از لوکس‌ترین و اصلی‌ترین سدان‌های خود با نام کرون را به جهان معرفی کند.

کراون تویوتا

کراون در سال گذشته با ساختار یک کانسپت و با همین نام معرفی شد. سازنده ژاپنی کراون را سازه‌ای از نسل پانزدهم  و اولین نسل خودروهای ارتباطی با مرکز ماژولار داده‌ای در سطح استاندارد اعلام کرده است.

کراون تویوتا

این خودرو براساس پلت‌فرم جدید TNGA تویوتا ساخته شده و پس تست در جاده “نوربرگ‌رینگ” هندلینگ فوق‌العاده‌، عمکلرد واکنشی و ثبات استثنایی را به نمایش می‌گذارد. کراون به شکل چشم‌گیری از اسلافش (مدل ۲۰۱۲) بزرگتر بوده و با افزایش فاصله بین محوری فضای پای گسترده‌تری را برای سرنشینان ردیف عقب فراهم می‌آورد.

کراون تویوتا

خودروساز ژاپنی برای ارائه کابین مدرن با مواد با کیفیت به خود می‌نازد و توانسته فضای زیادی را به راننده و سرنشینان اختصاص دهد. داشبورد خودرو نیز تحت تسلط دو صفحه نمایش ۷ و ۸  اینچی اصلی است که مدل کوچکتر عملکردهای صوتی و کنترل هوای درونی را بر عهده دارد.

کراون تویوتا

ساختار TNGA جدید تویوتا توسعه چشم‌گیری را در آرامش خودرو ایجاد کرده و با ساختارهای بدنه ضدصدا و بهینه شده به سکوت درون خودرو کمک بیشتری کرده‌اند.

کراون تویوتا

تویوتا سه موتور مختلف را برای کراون‌های جدید ارائه می‌کند. یک موتور بنزینی ۲ لیتری توربو که توانی برابر ۲۴۵ اسب‌بخار و گشتاوری حدود ۳۵۰ نیوتن‌متر دارد. انواع هیبریدی این خودرو نیز در ترکیب با موتورهای بنزینی ۲.۵ و ۳.۵ لیتری، موتور الکتریکی و باتری‌های لیتیوم- یونی ارائه خواهند شد. موتورهای کوچک‌تر، ۲۲۶ و انواع بزرگتر ۳۵۹ اسب‌بخار توان خواهند داشت.

کراون تویوتا

دفتر سفارشات این خودرو در ماه آینده در توکیو باز شده و تویوتا قصد ندارد کمتر از ۴۵۰۰ دستگاه از این خودروی خود را به فروش برساند.

کراون تویوتا

 

منبع

اقتصاد.آنلاین

منبع
عصر ایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا