بانکبانک و بیمه

بانک ملی به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی است


عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه در اقتصاد بانک محور حمایت از واحدهای تولیدی امری ضروری است، گفت: بانک ملی ایران با تمام توان به دنبال حل مشکلات واحدهای تولیدی است.

به گزارش (armaneghtesadi.ir)،محمود شایان در جلسه رفع مشکلات تولید که در محل اداره امور شعب جنوب تهران برگزار شد، با اشاره به شرایط نظام بانکی کشور بیان کرد: اقتصاد کشور یک نظام منسجم و در هم تنیده است و باید با استفاده از افکار خلاق مدیران و کارکنان بانک، تهدیدات را به فرصت تبدیل کنیم.

وی با اشاره به وظیفه و رسالت بانک برای پیشبرد سیاست های اقتصاد مقاومتی، رشد تولید، افزایش اشتغال و توجه به اقشار کم درآمد جامعه افزود: تامین منابع جهت تکمیل طرح های نیمه تمام، تامین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، اعطای تسهیلات در راستای حمایت از کالای ایرانی و حفظ و تداوم اشتغال و همچنین اعطای تسهیلات برای طرح های توسعه ای و بخش کشاورزی و صادرات از مهمترین اولویت‌های اعتباری بانک ملی ایران در سال جاری است.
در پایان این جلسه علاوه بر مدیران امور شعب، جمعی از روسای ادارات امور شعب بانک در سراسر کشور به بیان دیدگاه ها و ارائه راهکارهای خود پرداختند.

همچنین بخوانید

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا