انرژی

انتقاد نماینده  اصفهان از وضعیت حق آبه‌داران

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور گفت: وزارت نیرو ۲۰ برابر ظرفیت آب فروخته است در حالی که شهر اصفهان که دنیا آن را با قدمت و هنر می‌شناسد در خانه‌هایش آب آشامیدنی وجود ندارد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، حسن کامران در تذکری شفاهی در پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: بنده چندین بار از هیات ریئسه مجلس خواهش کردم تا جلسات مستمری برای رفع مشکل حق‌آبه‌داران برگزار شود چرا که حق‌آبه حق ناس است و هیچ کسی در نظام نمی‌تواند حق آبه را پس بگیرد. وزارت نیرو ۲۰ برابر ظرفیت خود آب فروخته است که بیش از ۱۵۰۰ میلیون‌متر مکعب است؛ در حالی که شهر اصفهان  که دنیا آن را با قدمت وهنر می شناسد در خانه‌هایش آب خوردن وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: این امر نشان‌دهند عدم مدیریت در این حوزه است این امر یک مسئله استراتژی است جلسات مکرر باید در این زمینه برگزار شود و آنچه که عقل دست جمعی حکم می‌کند اجرا شود. رها شدن این مسئله درست نیست. جلسات مسئله آب نیز به گفتار درمانی تبدیل شده است. ما با رئیس مجلس نیز جلسه داشتیم اما آن جلسه نیز به گفتار درمانی تبدیل شده است. حل این مسئله یک اراده قوی می خواهد.

همچنین بخوانید

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا