خودروصنعت، معدن، تجارت

تخلفات مربوط به ثبت سفارش خودروهای خارجی بررسی شد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: در جلسه امروز التهابات موجود در بازار خودرو و همچنین تخلفات موجود در حوزه ثبت سفارش خودروهای خارجی مورد بررسی اعضای کمیسیون قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از فارس، محمد عزیزی نماینده مردم ابهر و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با محوریت بررسی التهابات و همچنین تخلفات موجود در بازار خودرو برگزار شد.

وی افزود: با توجه به اینکه در موضوع ثبت‌سفارش خودروهای خارجی پشت پرده‌ای وجود داشت و در این زمینه تخلفاتی صورت گرفته است، مباحثی در جلسه امروز مطرح شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: در این جلسه گزارشی درباره افرادی که نسبت به ثبت سفارشات غیرمجاز خودروهای خارجی اقدام کرده‌اند، توسط کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی، کارگروه صنعت و کمیسیون صنایع با همکاری دستگاه‌های مربوطه ارائه شد.

عزیزی بر همین اساس اضافه کرد:‌در این جلسه این گزارش به استماع اعضای کمیسیون رسید و نمایندگان هم نقطه‌نظرات خود را در این بین ارائه کردند.

وی بر همین اساس افزود: نمایندگان نظرات خود را در خصوص این گزارش ارائه دادند و ابعاد زوایای آن بررسی شد که پس از اعمال اصلاحاتی بر روی برخی مواد آن به زودی به هیأت رئیسه مجلس تقدیم خواهد شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در این جلسه همچنین به موضوع هک شدن سایت ثبت سفارش خودروهای خارجی هم اشاره شد که در زمانی که این سایت بسته بود و امکان ثبت سفارش وجود نداشت، هک اتفاق افتاده است. این‌گونه عنوان شد که در آن زمان هک اتفاق افتاده است و در گزارش هم به این نکته اشاره شده است، اما باید ابعاد آن بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

عزیزی در خاتمه گفت: کلیه موارد و تخلفات صورت‌گرفته در این بخش بر اساس قوانین مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مجازات اسلامی و همچنین جرایم رایانه‌ای احصا شده است.

منبع

اقتصاد.آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا