گردشگری

تجربه ضیافتی لوکس با تخفیف رستوران هتل استقلال

هتل بین‌المللی پارسیان استقلال یا همان هتل هیلتون سابق در بزرگراه چمران تقاطع پل پارک وی واقع شده است. هتل استقلال تهران با رستوران و تالار بی نظیرش آماده پذیرایی از شماست.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وبسایت‌های رزرو هتل با ارائه‌ی تخفیف‌های ویژه، رزرو هتل استقلال را برای شما به صرفه می‌کنند. دسترسی آسان به نمایشگاه بین‌المللی تهران از ویژگی‌های این هتل به شمار می‌آید. می‌توانید با رزرو هتل بصورت آنلاین از تخفیف‌های ویژه بهره ببرید. هتل استقلال علاوه بر دارا بودن امکانات کامل رفاهی، دارای فروشگاه‌های فرش دستباف، جواهرات و عتیقه‌جات، خدمات فیلمبرداری و عکاسی، کلوپ ورزشی، رستوران الحیات و آبشار، رستوران تایلندی، ایتالیایی و فرانسوی است.
هتل استقلال دو برج شرقی و غربی دارد که برج غربی در سال ۱۳۴۱ و برج شرقی در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد و در مجموع با ۵۰۴ باب اتاق و ۴۸ سوئیت میزبان میهمانان است. موقعیت مکانی و امکانات رفاهی خوب این هتل سبب شده است تا هر ساله میزبان گردشگران و هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی زیادی باشد.
از جمله امکانات پذیرایی هتل استقلال تهران می‌توان به تالار و رستوران یاس ۱، تالار پذیرای یاس ۲، رستوران نوفل لوشاتو، رستوران رز، رستوران مطبخ، رستوران عربی الحیات، رستوران فصلی گیله وا و کافی شاپ لابی (لاله سرویس) اشاره کرد.

رستوران‌های هتل استقلال

همچنین بخوانید

رستوران رز

رستوران رز واقع در هتل استقلال تهران است، بزرگ‌ترین هتل در گروه هتل‌های پارسیان و البته یکی از منحصر بفردترین هتل های تهران است. معمولاً مراسم‌های ویژه سران بلندپایه سیاسی و همایش‌های ویژه کشوری، همگی در هتل استقلال تهران برگزار می‌شوند. رستوران رز با ظرفیت ۷۸ نفر و چشم‌اندازی زیبا به کوه‌های شمال تهران، با منوی غذاهای ایرانی، فرنگی و بهره‌مندی از کادری مجرب در نوع خود بی‌نظیر است. این رستوران همه روزه دارای بوفه اردور سرد و گرم می‌باشد و همچنین بوفه نهار مخصوص روزهای جمعه و اعیاد، از جمله خدمات ویژه‌ی رستوران رز است.

ویژگی‌های رستوران رز

۱. پارکینگ: دارد
۲. جای پارک آسان: دارد
۴. مالیات بر ازرش افزوده: ندارد
· استفاده از برنج ۱۰۰% ایرانی در طبخ غذا
· طعم واقعی غذاهای ایرانی را در رستوران رز هتل پارسیان استقلال تجربه کنید.
· یک رستوران دنج و آرام با فضایی زیبا برای ساختن روزی عالی
· منویی متنوع با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی
· اردور شامل:
· انواع سالادهای سلامت و سس‌های ارگانیک متنوع
· پیش غذاهای گرم (میرزا قاسمی، کوکو سیب‌زمینی، انواع دلمه، حلیم بادنجان، کشک بادنجان و …)
· دو نوع سوپ
· انواع دسر، نان‌های متنوع، ترشی‌جات و سبزیجات، انواع ماست
· انواع قهوه و چای
· لذت پذیرایی در یک رستوران لوکس بین‌المللی را تجربه کنید.

رستوران فصلی آبشار گیله وا

چنان‌چه قصد تجدید خاطره و دیدار با دوستان خود را دارید، نشانی رستوران چهار فصل آبشار هتل پارسیان استقلال را به آن‌ها بدهید تا در محیطی کاملاً دوستانه و صمیمی، دیدارها تازه گردد. رستوران چهار فصل آبشار گیله وا با ظرفیت ۱۷۰ نفر یکی از زیباترین و دنج‌ترین رستوران‌های تهران است که رضایت مشتریان نشان از خدمات و کیفیت خوب آن دارد. رستوران آبشار گیله وا با انواع غذاهای محلی و شمالی که به صورت کاملاً ارگانیک تهیه می‌شوند، میزبان شماست. این پیشنهاد بی نظیر را از دست ندهید.

ویژگی‌های رستوران آبشار گیله وا

۱. پارکینگ: دارد
۲. محیط باز: دارد
۳. پذیرایی در محل: دارد
۴. حق سرویس: ندارد
۵. اینترنت: دارد
۶. کارت‌خوان: دارد
· ظرفیت: ۱۵۰ نفر
· مالیات بر ارزش افزوده: ۹ درصد
· پیشنهاد سرآشپز: کباب‌ترش و انار بیج
· یکی از زیباترین و دنج‌ترین رستوران‌های تهران
· با فضای بازی زیبا و دوست داشتنی
· با انواع غذاهای ارگانیک محلی و شمالی

رستوران مطبخ

کافه رستوران مطبخ در مجموعه‌ی هتل استقلال با ظرفیت ۱۵۰ نفر در قسمت تجاری هتل پارسیان واقع شده است و با تراسی جذاب مجهز به سیستم گرمایشی، فضایی دلنشین و دو سالن مجزا جهت تجربه‌ای متفاوت از غذاهای ترکی و بین‌المللی میزبان میهمانان گرامی است.
در این رستوران از ۱۱:۳۰ تا ساعت ۱ بامداد غذاهای مکزیکی، فرنگی، غذای دریایی، ترکیه‌ای و ایتالیایی سرو می‌شود و از ۱ بامداد تا ۳ بامداد بال مرغ، برگر و انواع اسنک به همراه نوشیدنی‌ها در بار تراس در اختیار شما خواهد بود.

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

  1. من برای اقامت در تهران به دنبال اسامی تعدادی از هتل ها بودم که تخفیف هایی برای رزرو هتل را دیدم که میزانشون کمی با جاهای دیگه و سایت های رزواسیون آنلاین متفاوت بود. و میزان تخفیف های بالایی داشت. حالا اینکه از سایت های رقیب بپرسم یا از خودشون فکر نمیکنم کمکی بکنه. آیا میشه با خیال راحت رزرو هتل را انجام بدی؟ چوت طرف قرارداد هتل هم ذکر شدن.

دکمه بازگشت به بالا