بورسبورس کالا

معامله ۴۵۱ هزار تن انواع محصول در بورس کالا

 

در هفته منتهی به ۳۱ خرداد، حدود ۴۵۱ هزار و ۸۰۸ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۲۸۵ میلیارد تومان در بورس کالای ایران مورد داد و ستد قرار گرفت.

 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از بورس کالای ایران، طی هفته اخیر در تالار محصولات صنعتی و معدنی، ۹۱هزار و ۲۱۹ تن انواع کالا به ارزش چهار هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال معامله شد. در این تالار پنج هزار و ۱۶۵ تن مس، ۶۴ هزار و ۸۷۵ تن فولاد، ۱۵هزار تن آهن اسفنجی، دو هزار تن سیمان، چهار هزار و ۱۲۰ تن آلومینیوم، ۹ تن کنسانتره فلزات گرانبها و همچنین ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.

همچنین در هفته معاملاتی مذکور در دو بخش داخلی و صادراتی تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۱۴ هزار و ۹۹۳ تن انواع کالا به ارزش هفت هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال به فروش رسید. در این تالار، ۱۱۳ هزار و ۵۲ تن قیر، ۶۲ هزار و ۸۹۹ تن مواد پلیمری، ۲۸ هزار و ۶۳۶ تن مواد شیمیایی، سه هزار و ۳۰۰ تن گوگرد، ۱۰۰ تن عایق رطوبتی، ۵۸ هزار تن وکیوم باتوم، ۱۰۰ تن گازها و خوراک و ۲۱هزار و ۴۰۰ تن لوب کات شد.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالا نیز طی هفته مذکور، شاهد معامله ۳۵ هزار و ۷۵ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۲۴ میلیارد ریال بود؛ در این تالار دادوستد ۵۰۰ تن روغن خام، ۳۲ هزار تن گندم، دو هزار و ۲۷۵تن شکر، ۳۰۰ تن جو، ۹۹۰ کیلوگرم زعفران و ۲۰۰ تن انواع دانه های روغنی مشاهده شد.

بازار فرعی بورس کالا نیز در هفته گذشته شاهد معامله ۵۲۰ تن ضایعات فلزی و ۱۰ هزار تن محصولات کشاورزی بود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا