امور زیربناییراه و ساختمان

واحدهای فاز ۵ پردیس به زودی تحویل می‌شود

شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد با توجه به موافقت برای پرداخت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به پیمانکار که ۸۰۰ میلیون تومان از این مبلغ به دست پیمانکار رسیده در روزهای آینده تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۵ پردیس آغاز می شود.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی،، روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره آخرین وضعیت تحویل واحدهای مسکن مهر فاز ۵ اعلام کرد: در روزهای گذشته شرکت عمران، جلسه ای را با شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان به عنوان پیمانکار فاز ۵ داشت و قرار شد یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان علی الحساب برای زیرساخت و آماده سازی و ۸ میلیارد تومان برای فعال شدن ۱۶ پیمانکار این بخش به منظور ساخت ابنیه پرداخت شود. از مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان که برای زیرساختها اختصاص یافته تا کنون ۸۰۰ میلیارد تومان به دست پیمانکار رسیده و ۶۰۰ میلیون تومان باقی مانده به دلیل بلوکه شدن حساب شرکت عمران توسط بیمه هنوز پرداخت نشده که در حال رایزنی برای رفع این مشکل هستیم. به هر حال با توجه به پرداخت ۸۰۰ میلیون تومان که برای آماده سازی به شرکت توسعه شهرسازی ایرانیان پرداخت شده انتظار می رود فعالیت در این زمینه آغاز شود که البته به زودی این کار انجام خواهد شد.

در ادامه این توضیحات آمده است: همچنین درخواست شرکت عمران برای پرداخت ۸ میلیارد تومان به منظور ساخت واحدها به بانک مسکن ارایه شده و این بانک اعلام کرده باید ارزیابی مجدد صورت گیرد و همچنین سند جایگزین سند قبلی که مشکل ترهین داشت صادر شود. دو هفته قبل این اقدام انجام شده و در حال طی کردن روال اداری است. قرار است پیمانکار روز شنبه (فردا) به شرکت عمران بیاید تا مبلغی به صورت علی الحساب از منابع داخلی پردیس برای ساخت واحدها به آنها بدهیم تا انشاءالله مشکل ما در بانک حل شود. در حال حاضر از سازنده انتظار داریم با اعتماد به قدمهای مثبت صورت گرفته کار را شروع کند و فصل کاری را از دست ندهد. از متقاضیان عزیز هم انتظار داریم صبوری کنند تا فاز ۵ هم مثل فازهای ۱۱، ۸ و فاز ۹ قدیم به تدریج در روزهای آینده تکمیل و تحویل شود.

منبع

ایلنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا