صنعتصنعت، معدن، تجارت

جلسه چهارجانبه بین ایدرو، تالگو اسپانیا  ،پوژن چین و مجتمع صنعتی اسفراین برگزار شد

 

جلسه چهارجانبه میان ایدرو، پوژن چین ، تالگو اسپانیا و مجتمع صنعتی اسفراین  در غرفه  سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، در این دیدار چهار جانبه طرفین با تاکید بر تقویت همکاری‌ها به معرفی محصولات و توانمندی های خود پرداختند .

علی عراقچی مدیر امور بین الملل ایدرو  در این دیدار با توجه به قراردادی که بین ایدرو و شرکت پوژن چین برای تولید ۴۵۰ دستگاه واگن مترو به امضاء رسید گفت : زمینه مناسبی  برای تعامل و افزایش سرمایه گذاری ها فراهم است و رویه این سازمان، گسترش همکاری ها و سرمایه گذاری های مشترک است.

علی عراقچی در  این دیدار با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استفاده حداکثری از توان داخلی و ایجاد اشتغال ، ظرفیت ها و توانمندی های کشورمان را ، در این حوزه معرفی و حضور صاحبان تکنولوژی های نوین و سرمایه گذاران اروپایی و آسیایی را فرصتی مناسب برای توسعه صنعت ریلی کشور ارزیابی کرد. هم چنین طرف های اسپانیایی و چینی از تشکیل کنسرسیوم مشترک با ایدرو استقبال کردند.

نماینده تام الاختیار شرکت تالگو نیز در این دیدار با اشاره به توانمندی های این شرکت در حوزه صنایع ریلی ، ابراز امیدواری کرد همکاری های  خوبی با ایدرو در زمینه صنعت حمل و نقل ریلی شکل گیرد .

 

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا