خودروصنعت، معدن، تجارتعکس

ب ام و سری ۸، خودروی بی‌رقیب ب ام و +عکس

 

ب‌ام‌و ادعا می‌کند این خودرو مانند تمام محصولاتش که نام ۸ را به یدک می‌کشند، توانایی حرکتی و هندلینگ فوق‌العاده‌ای دارد و پویایی ویژه را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد.

 

ب‌ام‌و سری ۸ شاید یکی از نمادهای لوکس خودروهای سال‌های اخیر ب‌ام‌و باشد. شیک، جذاب، لوکس و متین ظاهر شده و با خطوط سقفی پویا و خطوط شانه‌ای عضلانی  چشمانتان را خیره می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اگر به دور ب‌ام‌و سری ۸ بگردید اولین چیزی که حواستان را به خود جلب می‌کند، دیفیوزرها و اگزوز دو قلوی نمای عقب خودرو است. این مدل تولیدی دارای دماغه بلند و افتاده است که به جلوپنجره مشبک کلیوی بی‌ام‌و منتهی می‌شود. در نسخه استاندارد مشتریان از چراغ LED  بهره می‌برند و در مدل سفارشی‌تر، چراغ‌های لیزری به کار رفته‌اند. فیبر کربن هم به کاهش وزن عومی خودرو کمک شایانی کرده است.

ب ام و سری 8

بی‌ام‌و اعتقاد دارد فضای خالی بین محصولات اسپورت نظیر پورشه ۹۱۱ و خودروهای لوکس نظیر مرسدس بنز کلاس S وجود دارد که بی‌ام‌و سری ۸ مدل ۲۰۱۹ می‌تواند این خلأ را به‌خوبی پوشش دهد؛ چرا که این خودرو، رانندگی هیجان‌انگیز و اسپورت را در کابینی لوکس به مشتریان عرضه خواهد کرد. به همین دلیل با شهامت می‌توان اعلام کرد که نما و ظاهر خارجی خودرو، شبیه خودروهای مسابقه‌ای  و کلاسیک ایتالیایی است.

ب ام و سری 8

در تمام فضای داخلی چرم مارینو لمس می‌شود و صندلی‌ها نیز دو رنگ طراحی شده‌اند. پنل، تجهیزات و طراحی روی داشبورد، کنسول و فرمان نیز فوق‌العاده از آب درآمده است. روی داشبورد شاهد نمایشگر بزرگ چندرسانه‌ای و اطلاعاتی iDrive هستیم. هماهنگی متوازن از پوشش چرم، فیبر کربن و آلومینیوم در این بخش نیز به زیبایی  کابین کمک کرده است. اهرم تعویض دنده‌ خاص آن نیز با نمونه‌های فعلی بی‌ام‌و تفاوت دارد.

ب ام و سری 8

فناوری ساخت موتور این خودرو بسیار مدرن است و سامانه قدرتی به یک نسخه  ۴.۴ لیتری بنزینی توئین توربوی V8مجهز شده  که در نهایت ۵۳۰ اسب‌بخار قدرت دارد. اما انواعی از سری ۸  نیز، احتمالا از پیشرانه‌ی ۶ سیلندر و ۳ لیتری خطی بی‌ام‌و برای تأمین نیروی مورد نیاز نسخه‌ پایه‌ خود بهره خواهد بود.

ب ام و سری 8

ب‌ام‌و ادعا می‌کند این خودرو مانند تمام محصولاتش که نام ۸ را به یدک می‌کشند، توانایی حرکتی و هندلینگ فوق‌العاده‌ای دارد و پویایی ویژه را در اختیار طرفداران قرار می‌دهد. این برند آلمانی بر این باور است که ب‌ام‌و سری ۸ برخلاف اسلاف خود در ۲۰ سال گذشتهموفقیت تجاری بزرگی را نصیب کمپانی خواهد کرد.

ب ام و سری 8

 

منبع
عصرایران

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا