ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

فیلم‌برداری فوق آهسته به پرچمدار هواوی اضافه شد

4
هواوی به تقلید از گلکسی اس ۹ سامسونگ، می‌خواهد قابلیت فیلم‌برداری فوق آهسته یا سوپر اسلوموشن را به جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار خود یعنی هواوی پی ۲۰ پرو بیفزاید.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت gsmarena، گلکسی اس ۹ سامسونگ که در حال حاضر جدیدترین گوشی هوشمند و پرچمدار سامسونگ محسوب می‌شود؛ یکی از ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که در این پرچمدار کره‌ای طرفداران زیادی دارد، فیلم‌برداری فوق آهسته یا سوپر اسلوموشن (Super Slow-motion) است که به کاربرانش امکان می‌دهد تا بتوانند از حرکات مختلف خود و دیگر وقایع به صورت کاملا آهسته فیلم‌برداری کنند و ویدیوی شگفت‌انگیزی را تولید و تهیه کنند.

اما حالا به نظر می‌رسد که شرکت چینی هواوی هم از محبوبیت و جذابیت این ویژگی به خوبی آگاه شده است و می‌خواهد با افزودن آن به جدیدترین پرچمدار خود، نظر آن دسته از کاربرانی که می‌خواهند از تازه‌ترین فناوری و تکنولوژی‌های جهان بهره‌مند شوند، را نیز به خود جذب کنند.

هواوی با انتشار یک به‌روزرسانی، به گوشی پ۲۰ پرو اجازه می‌دهد تا حرکت را تشخیص داده و به آهسته کردن آن حین فیلم‌برداری اقدام کند. به عقیده بسیاری از تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه تکنولوژی، این اقدام هوشمندانه هواوی می‌تواند تا حد زیادی میزان فروش این محصول جدید را افزایش دهد.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا