امور زیربناییكشاورزی و دامپروری

خرید تضمینی ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم

معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی از خرید تضمینی سه میلیون و ۴۰۰ هزار تن گندم در کشور خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، یزدان سیف در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: بهای گندم های تحویلی تا ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از سوی کشاورزان به دولت ۱۰۰ درصد پرداخت شده است.

وی همچنین اظهارداشت: بهای ۵۰ درصد گندم مورد خریداری از کشاورزان در بازه زمانی ۱۵ اردیبهشت تا ۲۰ خرداد به حساب گندمکاران واریز و بقیه مطالبات به محض تامین اعتبار انجام خواهد شد.

همچنین بخوانید

معاون وزیر جهاد کشاورزی و مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی گفت: دولت به رغم تنگناهای مالی در کشور جهت تامین منابع برای حمایت از بخش کشاورزی از هیچ تلاشی فروگذار نبوده و همواره در این مسیر ثابت قدم است.

وی ضمن اشاره به پایدار تولید گندم در کشور افزود: خوشبختانه خرید این محصول بصورت تضمینی با سرعت هرچه تمامتر از سوی دولت در حال انجام است.

سیف در مصاحبه با رادیو اقتصاد یادآورشد: کشاورزان گندمکاران نگران دریافت بهای گندم خود نباشند دولت طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب دو قسط تمامی مطالبات آنان را پرداخت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد .

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا