صنعت، معدن، تجارتمعدن

فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران جهت احداث زیربناهای معادن

ایمیدرو برای شناسایی پیمانکار جهت احداث زیربناهای معادن در ۴ منطقه فراخوان داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، ایمیدرو به عنوان مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی در نظر دارد پروژه های زیربنایی معادن شامل «انجام روسازی، زیرسازی، ابنیه فنی و خط کشی محور چهارگنبد- امامزاده (تکیه) در شهرستان سیرجان- استان کرمان به طول ۱۰ کیلومتر» و «تعریض و بهسازی قطعه اول راه دسترسی به معادن زغال سنگ تاش (شمال شاهرود) به طول تقریبی ۸.۵ کیلومتر از سه راهی مجن تا ابتدای جاده بوکسیت در استان سمنان» را به پیمانکاران واجد شرایط از طریق مناقصه عمومی واگذار کند.

همچنین، ۲ پروژه دیگر مشتمل بر «تهیه و تامین برج، یراق آلات، مقره و عملیات اجرایی احداث خط ۲۳۰ کیلوولت دو مداره پست ابرکوه به پست معدن اسمالون به طول ۸۶ کیلومتر در استان یزد» و «تامین سیم های (فاز هاک، محافظ مغزی هاک و محافظ حاوی فیبر نوری) خط ۱۳۲ کیلو ولت دو مداره پست ۴۰۰ کیلوولت گلشن طبس و پست ۱۳۲ کیلوولت زغال سنگ پروده طبس در استان خراسان جنوبی» در این فراخوان قرار دارند.

مدت زمان اجرای این پروژه ها به ترتیب ۱۶ ماه، ۱۲ ماه، ۱۱ ماه و ۶ ماه است و رتبه و رشته پیمانکاری برای پروژه نخست؛ ۵ راه و ترابری (تخصص راهسازی)، پروژه دوم؛ ۴ راه و ترابری (تخصص راهسازی) و پروژه سوم؛ ۳ انرژی (تخصص انتقال نیرو) است. در پروژه چهارم نیز تأمین کننده باید در فهرست واجدان صلاحیت توانیر وجود داشته باشد.

همه مراحل مناقصه اعم از اسناد توان انجام کار و ارئه پیشنهاد و بازکردن پاکت ها از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (www.setadiran.ir) انجام می شود و از این رو، مناقصه‌گرانی که عضو این سایت نیستند، لازم است برای شرکت در مناقصه، در سایت مذکور ثبت نام کرده و گواهی امضای الکترونیکی دریافت کنند.

تاریخ انتشار اسناد مناقصه در سامانه مذکور ۲۹ خرداد ۹۷ است و مناقصه‌گران باید علاوه بر دریافت اسناد از طریق سامانه، فیزیک آن را به مناقصه‌گزار تحویل دهند.

مهلت زمانی دریافت اسناد توان انجام کار از سایت از ۱۰ صبح روز سه شنبه ۲۹ خرداد ۹۷ تا ۱۰ صبح روز سه شنبه ۵ تیر ۹۷ است. آخرین مهلت دریافت پیشنهادات نیز ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۰ تیر ۹۷ است.

متقاضیان برای دریافت اطلاعات درباره اسناد مناقصه و ارائه پاکت ها به آدرس خیابان طالقانی، نرسیده به خیابان بهار، شماره ۱۵۴، طبقه ششم، طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی مراجعه کنند یا با شماره تلفن

۵- ۸۸۳۲۴۰۰۴ (۰۲۱) تماس حاصل نمایند. شماره تماس برای دریافت اطلاعات درباره چگونگی عضویت در سامانه ستاد ۴۱۹۳-۰۲۱ است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا