انرژی

دوازدهمین همایش بین المللی انرژی برگزار می‌شود

دبیر هیات اجرایی دوازدهمین همایش بین المللی انرژی از برپایی بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی در روزهای ۲۹ و ۳۰ خردادماه خبر داد و گفت: تاکنون ۶۲۰ مقاله فارسی و انگلیسی در حوزه انرژی به دبیرخانه همایش ارسال شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، مصطفی توانپور، دبیر هیات اجرایی دوازدهمین همایش بین‌المللی انرژی درباره این همایش اظهار داشت: همایش بین المللی انرژی که بزرگترین گردهمایی مدیران و متخصصان حوزه انرژی کشور محسوب می شود، با تمرکز بر موضوعات سیاستی و کاربردی بخش انرژی برگزار خواهد شد.

وی در این زمینه ادامه داد: این همایش دوازدهمین دوره خود را سپری می کند که در این دوره با شعار «سامانه های خلاق در زنجیره انرژی-آب-محیط زیست» در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۹ و ۳۰ خردادماه سال جاری با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته داخلی و خارجی برگزار می شود که این همایش مشتمل بر بخش های ارائه مقالات، سخنرانی های کلیدی و میزگردهای تخصصی است.

همچنین بخوانید

توانپور با اشاره به اینکه دوازدهمین همایش بین‌المللی انرژی توسط کمیته ملی انرژی جمهوری اسلامی ایران برپا شده است، افزود: این همایش با همکاری وزارت‌خانه‌های نیرو و نفت، سازمان حفاظت محیط زیست، پژوهشگاه نیرو، دانشگاه ها، موسسات تحقیقاتی، سازمان ها، شرکت های مرتبط در بخش انرژی در داخل کشور، شورای جهانی انرژی و منشور بین‌المللی انرژی در خارج از کشور برگزار می‌شود.

دبیر هیات اجرایی دوازدهمین همایش بین المللی انرژی تصریح کرد: در مراسم افتتاحیه این همایش وزیر نیرو، معاون رئیس جمهور، رئیس سازمان محیط زیست، دبیر کل منشور بین المللی انرژی و دبیر کل شورای جهانی انرژی حضور داشته و سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در این دوره از همایش ۶۲۰ مقاله فارسی و انگلیسی به دبیرخانه ارسال شده است، بیان داشت: از میان این مقاله ها تعدادی به صورت سخنرانی و تعدادی به شکل پوستر ارائه خواهند شد که مقالات و سخنرانان علمی خارجی از کشورهای آلمان، انگلیس، اسپانیا، بلژیک، سوئیس، اتریش، استرالیا، نروژ، ترکیه، مالی، هند و پاکستان خواهد بود.

توانپور در انتهای سخنان خود گفت: همچنین همزمان با برگزاری همایش، نمایشگاه جانبی نیز برگزار خواهد شد که فرصتی برای شرکت ها و موسسات فعال در حوزه انرژی جهت ارائه آخرین دستاوردهای خودشان است که در یک فضای علمی مورد توجه مخاطبان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا