صنعتصنعت، معدن، تجارت

مشارکت سازمان گسترش و شرکت های تابعه در ششمین نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریلی

سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت های تابعه آن با حضور در ششمین نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریلی ، توانمندی‌های فنی و مهندسی خود را در این حوزه به نمایش در می آورد.

به گزارش آرمان اقتصادی ، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران به همراه شرکت مجتمع صنعتی اسفراین و شرکت رهنورد در این دوره از نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریلی حضور دارد .

مجتمع صنعتی اسفراین در این نمایشگاه محصولات تولیدی خود در این حوزه همچون محور لکوموتیو، محور قطار های باری و مسافری را به نمایش خواهد گذاشت .

ایدرو مسئولیت قرارداد تامین ۲۰۰۰ واگن برای ۹ کلان شهر کشور با تاکید بر حمایت از تولید داخل را عهده دار است . در قالب همکاری و مشارکت تعریف شده بین سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور و سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران مقررگردید تا علاوه بر ساخت داخل نمودن واگن ها تا میزان ۵۵ درصد ، امکان استفاده از توان سازندگان واگن های داخلی فراهم گردد .

نمایشگاه صنعت حمل و نقل ریلی از ۲۹ خرداد الی ۱تیر ۹۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور شرکت‌های معتبر در این حوزه برگزار می گردد.

این نمایشگاه رویدادی بین المللی که با هدف نمایش پیشرفت ها و دستاوردهای صنعت حمل و نقل ریلی، ارتقای تولیدات داخلی کشور، توسعه صادرات به خارج کشور و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی داخلی با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان برگزار می شود .

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا