ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

قابلیت حذف پیام‌های ارسال شده به اسنپ چت اضافه می شود

اپلیکیشن اسنپ چت بعنوان بزرگترین رقیب اینستاگرام، به تازگی اعلام کرده که قابلیت حذف مکالمات کاربران را به پلتفرم خود افزوده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، به نقل از وب سایت phonearena، یکی از بزرگترین رقبای شبکه اجتماعی اینستاگرام در چند سال اخیر، اپلیکیشن اسنپ‌چت بوده است که توانسته در سال‌های اخیر تعداد کثیری از کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند.

اسنپ‌چت (snapchat) که یک برنامه ارسال و دریافت تصاویر در پلت‌فرم گوشی‌های هوشمند است و نخستین بار در سپتامبر ۲۰۱۱ میلادی در دسترس عموم کاربران قرار گرفت، حالا اعلام کرده که می‌خواهد به زودی قابلیت حذف مکالمات و چَت کاربران را حتی بعد از ارسال پیام به مخاطبان خود، به پلتفرم خود اضافه کند.

همچنین بخوانید

این بدان معناست در صورتی که این نسخه جدید از به روزرسانی اپلیکیشن اسنپ چت منتشر شود و در دسترس عموم کاربران قرار بگیرد، این امکان را به کاربران می دهد تا بتوانند بر روی هر پیام ارسال شده از جمله متن، تصویر، ویدیو و استیکر چند ثانیه دست نگه دارند و سپس با لمس و کلیک بر روی گزینه حذف (Delete) یا عدم ارسال (Unsend)، به حذف پیام های موردنظر خود حتی بعد از ارسال و انتشار آن اقدام کنند.

به نظر می رسد که این ویژگی شباهت بسیار زیادی به قابلیت Unsend کردن پیام های ارسال شده در قسمت پیام های مستقیم (Direct messeges) در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارد.  

این به روزرسانی جدید قرار است در هفته های آتی منتشر شده و در دسترس عموم کاربران اسنپ چت قرار بگیرد.

لازم به ذکر است که این قابلیت نه تنها برای مکالمات فردی میان دو نفر قابل کاربرد است بلکه برای مکالمات گروهی نیز قابل اجرا خواهد بود.

البته تفاوت قابلیت جدید اسنپ چت با Unsend کردن پیام ها در اینستاگرام آن است که مخاطب موردنظر از حذف پیام از سوی شما، مطلع خواهد شد که البته این امر مستلزم آن است که همه کاربران اسنپ چت جدیدترین نسخه به روزرسانی شده از این اپلیکیشن را دانلود، نصب و اجرا کنند.

اسنپ چت در رقابت تنگاتنگی که با اینستاگرام دارد، گاهی به افزودن قابلیت‌های جدیدی به امکانات کنونی خود اقدام می‌کند و همانطور که می‌دانیم، در سالهای اخیر توانسته تعداد کثیری از کاربران و طرفداران شبکه‌های اجتماعی مختلف همچون اینستاگرام و فیس‌بوک را به خود جذب کند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا