صنعتصنعت، معدن، تجارت

حضور مجتمع صنعتی اسفراین در نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی

مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی تهران از تاریخ ۲۹ خرداد الی اول تیر ماه ۹۷، محصولات و دستاوردهای تولیدی خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی ، مجتمع صنعتی اسفراین از شرکت های تابعه سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در ششمین نمایشگاه بین المللی صنعت حمل و نقل ریلی تهران از تاریخ ۲۹ خرداد الی اول تیر ماه ۹۷، محصولات و دستاوردهای تولیدی خود را در معرض نمایش قرار خواهد داد.

اطلاع رسانی از آخرین دستاوردها و تکنولوژی صنعت حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، ارتقاء تولیدات داخلی، توسعه صادرات، ارائه توانمندی های شرکت های ایرانی، افزایش تولید و مقابله با تحریم، بومی سازی صنایع ریلی و آشنایی تولیدکنندگان صنایع ریلی کشور با جدیدترین پیشرفت های روز این صنعت در جهان، برخی از اهداف برگزاری ششمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل و صنایع ریلی ایران می باشد.

مجتمع صنعتی اسفراین نیز با هدف معرفی و نمایش محور لکوموتیو، محور قطار های باری و مسافری و دیگر محصولات تولیدی خود در این نمایشگاه حضور خواهد یافت.

لازم به ذکر است مجتمع صنعتی اسفراین تولیدکننده محور لکوموتیوGM برای اولین بار در کشور موفق به کسب تأییدیه های لازم شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در تولید انبوه این محصول شده است و این مجتمع قادر است با توجه به تولید نمونه چرخ قطار، در نهایت تولید مجموعه چرخ و محور کامل را در برنامه آتی خود قرار دهد.

در صورت مساعدت مسئولین و با توجه به امکانات اولیه موجود دراین کارخانه، با سرمایه گذاری بسیارکمتر نسبت به هزینه ایجاد خط تولید چرخ و محور، می توان این محصول استراتژیک را در این مجتمع تولید کرد.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا