بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

جشنواره جدید ماناپی با صدها گجت هوشمند ویژه جام جهانی ۲۰۱۸

جشنواره جدید ماناپی با عنوان “جام جوایز” به مناسبت جام جهانی روسیه از از ۲۵ خرداد تا ۲۴ تیر ماه با بیش از ۱۰۰ میلیون تومان جایزه برگزار می شود.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی، اپلیکیشن ماناپی همزمان با رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دور تازه ای از جشنواره را برگزار کند که بر اساس آن، کاربران با خرید بسته های اینترنت و شارژ در قرعه‌کشی روزانه، هفتگی و قرعه‌کشی نهایی شرکت داده می شوند. در این جشنواره، کاربران می‌توانند با هر تراکنش خرید بسته یا شارژ، یک امتیاز بگیرید و شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی بالا ببرند.

برندگان جامج وایز ماناپی در سه دسته برندگان روزانه، هفتگی و ویژه دسته بندی می شوند که بر اساس امتیاز کاربران، ۵ ساعت هوشمند شیائومی مدل Amazfit Cor به صورت روزانه، دو دستگاهPS۴  همراه با بازی فیفا ۱۸ و دو مچ‌بند هوشمند سامسونگ مدلGear Fit ۲ Pro  به صورت هفتگی و دو دستگاه آیفون ایکس به عنوان جایزه نهایی اهدا می شود؛ ماناپی، اپلیکیشن خرید شارژ و بسته‌ اینترنت، پرداخت قبض و انتقال وجه کارت به کارت است که توسط بانک پاسارگاد پشتیبانی می‌شود.

لازم به ذکر است، اپلیکیشن ماناپی در جشنواره صفر تا صد سال ۹۶، جوایزی همچون یک دستگاه خودروی BMW X۱ و ۷۰ سکه بهارآزادی به کاربران خود اهدا کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جشنواره می‌توانید از طریق این لینک به وب سایت ماناپی مراجعه کنید. همچنین اسامی برندگان از طریق اینستاگرام به آدرس manapayapp@ و وب سایت ماناپی قابل اعلام می شود.

منبع

ایبِنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا