بانکبانک و بیمه

نخستین جلسه کارگروه حمایت از کالای ایرانی در بانک سامان برگزار شد

نخستین جلسه کارگروه حمایت از کالای ایرانی بانک سامان به ریاست سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل و با حضور نمایندگان مدیریت‌های پشتیبانی، اعتبارات خرد و متوسط، بانکداری شرکتی و روابط‌عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، علیرضا معرفت سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان در گفتگو با «سامان رسانه» درباره مصوبات این جلسه گفت: با تصویب کارگروه، مدیریت پشتیبانی بانک مکلف شد از این پس، کالاهای مصرفی و عمومی موردنیاز امور جاری بانک که در داخل کشور تولید می شوند را از برندهای معتبر ایرانی خریداری کند.

سرپرست قائم‌مقام مدیرعامل بانک سامان با اشاره به ضرورت بسترسازی بانکها برای تسهیل خرید کالاهای ایرانی توسط مردم و ایجاد رونق در کسب و کارهای داخلی، اظهار داشت: یکی از مصوبات اولین جلسه کارگروه #حمایت_از_کالای_ایرانی بانک سامان موظف شدن مدیریت اعتبارات خرد و متوسط به مذاکره با شرکت های تولید کننده کالاهای ایرانی و ایجاد زمینه لازم برای اعطای تسهیلات به خریداران کالاهای ایرانی است.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت بانکداری شرکتی بانک سامان نیز در راستای زمینه سازی برای توسعه تولید در داخل موظف شد الگوها و خدمات و برنامه‌های جدیدی برای تامین مالی به منظور ایجاد یا توسعه واحدهای صنعتی تولیدکننده کالای ایرانی ارایه دهد.

معرفت افزود: در این جلسه مقرر شد جلسات کارگروه هر دو هفته یک‌بار تشکیل شود تا گزارش‌ها و اقدامات واحدهای مختلف بانک در راستای حمایت از کالای ایرانی مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا