صنعتصنعت، معدن، تجارت

امضای ۲ تفاهم نامه همکاری سازمان مدیریت صنعتی با دانشگاه های آلمان

دو تفاهم نامه همکاری بین سازمان مدیریت صنعتی و دو دانشگاه علوم کاربردی FACHHOCHSHULE DES MITTELST ANDS و دانشگاه Angelo-German Doctoral Schoolمنعقد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، این تفاهم نامه ها با امضای ابوالفضل کیانی بختیاری، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی و حمید دوست محمدیان، مدیر پروژه همکاری دانشگاه های آلمان با ایران منعقد شد.

در این مراسم، مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی با بیان اینکه تلاش داریم، مراودات بین الملل سازمان را به ویژه با کشور آلمان توسعه دهیم، گفت: دانشگاه های آلمان دارای گواهینامه های بین المللی هستند و این موضوع می تواند به افزایش همکاری های سازمان مدیریت صنعتی با دانشگاه های این کشور کمک کند.

در ادامه مدیر پروژه همکاری دانشگاه های آلمان با ایران، ضمن اشاره به برگزاری کنفرانس آینده صنایع کوچک و متوسط ( sme) گفت: دانشگاه های اروپایی علاقه مند به همکاری با دانشگاه های ایران هستند که با توجه به سابقه معتبر سازمان مدیریت صنعتی در حوزه آموزش می توان این همکاری ها را توسعه داد.

بنابراین گزارش، نظر به اینکه طرفین مشارکت کننده بر این باورند که تفاهم بین المللی و همچنین فرصت های آکادمیک، علمی، آموزش حرفه ای و آموزش برای هیئت علمی از طریق همکاری آکادمیک و علمی تقویت می شود این دو تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری بین طرفین در حوزه های آکادمیک، علوم تجربی، مدیریت صنعتی، آموزش حرفه ای و همکاری فنی و علمی به امضا رسید.

گفتنی است؛ طرفین این تفاهم نامه ، جهت بهبود و ارتقای فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی تمایل خود را ابراز و انواع مشارکت ها در قالب های معین از جمله تبادل دانشجو و اعضای هیئت علمی، تاسیس مراکز مشترک تحصیلی با رویکرد کاربردی و شغلی در ایران و خاور میانه همچنین، برگزاری رویدادها ، کارگاه ها و کنفرانس ها در سیستم دوگانه مشخص شد.

علاوه بر این، برنامه ریزی علوم کاربردی و VET، بین المللی سازی، ایجاد ارتباط بین مدیریت و صنایع، ایجاد پارک های علم و فناوری، مراکز رشد و شرکت های دانش بنیان، طراحی دوره های جدید برای مشاوره، صنایع، بهره وری، مدیریت مهندسی، کسب و کار PhD/DBA به صورت مشترک و … از دیگر موارد مطرحه در این تفاهم نامه بود.

منبع

ایدرو

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا