امور زیربناییچندرسانه‌ایصوتكشاورزی و دامپروری

عرضه ۲۵۰۰ تومانی کنجاله سویا

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران گفت: هم اکنون قیمت کنجاله سویا با اختصاص ارز دولتی دو هزار و ۴۰۰ تا دو هزار و ۵۰۰ تومان است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، مجید موافق قدیری در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد ضمن اعلام این مطلب که نوسانات جهانی سبب افزایش قیمت نهاده ها شده است، افزود: دولت با کاهش تعرفه واردات کنجاله سویا باید در واردکنندگان انگیزه ایجاد کند تا به جای دانه سویا کنجاله آن را وارد کنند.

وی اظهار داشت: تخصیص آسان ارز به نهاده ها، تسریع در گشایش های اعتباری، تسهیل در ثبت سفارش و کاهش تعرفه کنجاله سویا از اقدام های موثری بوده که دولت می تواند برای کمک به مرغداران انجام دهد.

همچنین بخوانید

رئیس هیئت مدیره انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران با اشاره به اینکه اعتصاب کامیونداران به افزایش قیمت مرغ در بازار دامن زده است، ادامه داد: طی روزهای آینده اندکی از قیمت مرغ در بازار کاسته خواهد شد.

وی همچنین افزود: انجمن صنایع خوراک دام، طیور و آبزیان ایران به دنبال کاهش تعرفه واردات نهاده ها بوده تا بر قیمت مرغ در بازار تاثیر چندانی وجود نداشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۵۵ دقیقه به تهیه کنندگی «الهام مصطفوی و فرزانه صادقیان» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا